ביטוח בניין משותף – למה כולם עושים ביטוח מסוג זה?

ביטוח בניין משותף

כולנו אומנם מודעים לעובדה שרוב האנשים חיים בבניינים משותפים, כי לקנות קרקע במדינת ישראל ולבנות עליה בית פרטי זה לא עניין של מה בכך. יש הרבה מאוד יתרונות לחיים בבניינים משותפים, כמו העובדה שהרבה פעמים השכנים הופכים להיות החברים הכי טובים שלנו. מצד שני, החיים בבתים משותפים מביאים גם לא מעט אתגרים, כמו למשל: השאלה מי אחראי לכל השטחים המשותפים? מי צריך לתקן מעלית שלא עובדת? ומי צריך לממן נזק שנגרם כתוצאה משריפה, רעידת אדמה או הצפה?

חשוב שתבינו: אם גם אתם חיים בבניין משותף ואם לא תעשו מבעוד מועד ביטוח בניין משותף, פשוט לא יהיה מי שיממן תיקון נזקים מהסוג הזה. כלומר, אם משהו יקרה והמעלית תישרף או שהצפה תהרוס את הלובי, אתם תמצאו את עצמכם מתווכחים על הנושא עם השכנים. חלק מהם יגיעו למצב שהם יצטרכו לקחת אינספור הלוואות מהבנק כדי לממן את תיקון הנזק, ולכן ברור מדוע צריך למצוא פתרון אחר. תוהים איזו אופציה תוכל לבוא בחשבון? פשוט מאוד: ביטוח בניין משותף זה כל מה שצריך לעשות, ויפה שעה אחת קודם.

 

מתי באמת תוכלו לפנות אל חברת הביטוח ולקבל כיסוי בגין הנזק?

חשוב להבין שכאשר בוחנים לעומק את הנושא של ביטוח בניין משותף מגלים שלמעשה יש ביטוחים שונים שביניהם תוכלו לבחור. ממש כפי שקורה כאשר מדברים על כל ביטוח אחר, גם כאן יש פוליסות יותר נרחבות מאחרות ולכן גם המחירים יהיו שונים. רגע לפני שאתם, ביחד עם השכנים שלכם, בוחרים לעשות ביטוח בניין משותף כמה שפחות נרחב כדי לשלם פחות כסף, כדאי שתבדקו מה באמת הוא כולל.

האם, למשל, הוא כולל גם נזקים שעלולים להתרחש לעובדים קבועים שמגיעים למבנה? והאם מדובר על ביטוח שכולל גם תאונות לצד ג'? זה נכון, ככל שהביטוח יותר נרחב המחיר שלו יותר יקר, אבל מצד שני, זה אומר שהוא מכסה גם הרבה יותר מצבים ומקרים. לכן יש לתת על כך את הדעת ובהחלט רצוי לבחור בחברת הביטוח שתיתן לכם מענה כמה שיותר נגיש ויעיל בעת צרה.

 

חברות ביטוח אמינות – כך מגיעים אליהן

שמעתם על לא מעט אנשים שאומנם גרים בבתים משותפים ועשו ביטוח בניין משותף אך בפועל, ברגע האמת, הם לא קיבלו מענה מחברת הביטוח שלהם? מכירים אנשים שגם שילמו הון עתק על הביטוח? אם כך, טבעי שיהיו לכם דילמות שונות בנושא. לכן כדאי שתבדקו במי אתם בוחרים, כי כמובן שלא כל חברת ביטוח תוכל להוות את הפתרון הנכון ביותר עבורכם. למעשה, אם אתם מחפשים חברת ביטוח טובה, כדאי שתבדקו אם היא מומלצת, כמה היא גובה עבור הפוליסה שיכולה להיות רלוונטית עבורכם והאם היא מציעה שירות לקוחות 24/7.

 

ביטוח בניין משותף – למה כולם עושים ביטוח מסוג זה
תוכן עניינים
מאמרים נוספים שיעניינו אתכם
עלות ביטוח צד ג לבניין
עלות ביטוח צד ג לבניין

ביטוח מבנה צד ג' ועלות ביטוח צד ג לבניין הוא היבט משמעותי ביותר בניהול של נכסים מסוגים שונים. עם זאת, מדהים לגלות שלעיתים קרובות, למרות שהביטוח הזה הוא בעל חשיבות

קרא עוד »
פנו אלינו עכשיו וקבלו מגוון הצעות מותאמות אישית עבור ביטוח בניין משותף