ביטוח וועד בית – המטריה שלכם ליום סגריר

רובנו מתגוררים בבתים משותפים. בין אם זה מגדל מגורים, שיכון רכבת,  או מבנה ל 4-6 דירות, בהגדרה זה מבנה משותף. כלומר, כל עוד יש במבנה יותר ממשפחה אחת.

ומכיוון שכך, חייבים שיהיה ועד בית על מנת לנהל את המבנה. ואם בוועד עסקינן, אז צריך גם ביטוח וועד בית.

ביטוח וועד בית – למה זה חשוב

אז אתם מתגוררים בבניין משותף ויש וועד שפעם בכמה זמן עושה אסיפת דיירים, וכל חודש משלמים לוועד לכיסוי הוצאות משותפות כגון אחזקת הגינה, ניקוי חדר המדרגות, תחזוקת המעלית ועוד. ובתכל'ס, זה לא באמת מעניין את רוב הדיירים. הרי כולנו רוצים שגרת חיים בלי יותר מדי קשקושים. אלא שהחיים, כפי שכולנו כבר יודעים, קצת יותר מורכבים.

למשל, מה קורה אם המנקה מחליקה בחדר המדרגות באמצע השטיפה ושוברת את הרגל? האם ביטוח וועד הבית מכסה אותנו במקרה והיא תובעת אותנו על אובדן כושר עבודה? ואם יש פיצוץ בצנרת הביוב, ויש הצפה שגורמת נזק לבניין השכן, האם אתם מכוסים?

. בדיוק בשביל זה יש ביטוח וועד בית.

ביטוח וועד בית – האחריות של כל דיירי הבית!

חשוב להדגיש חזור והדגש, אתם, בתור חבריי וועד, חשופים לתביעות בכלל וצד ג' בפרט. לכן האותיות הקטנות בפוליסת ביטוח ועד הבית יכולות להתגלות כגדולות מאוד ברגע האמת. כשאתם עושים את הביטוח זה נראה לכם טריוויאלי, כי תאם אומרים לעצמכם לנו זה לא יקרה. אלא שהסטטיסטיקה לא משקרת וברגע האמת אתם עלולים למצוא את עצמכם מול שוקת שבורה. פתאום הפיצוי איננו 100 אחוז, פתאום, הפוליסה לא כוללת את החצר, ועוד כל מיני דברים קטנים שמתגלים כיקרים.

מקצועיות היום – ראש שקט מחר

בסופו של יום כולנו רוצים להיות רגועים ולדעת שברגע האמת אנחנו נהיה מכוסים כנדרש. מצד שני, הפוליסות ש ביטוח וועד בית עמוסות בכל מיני סעיפים ותתי סעיפים שאנחנו לא כל כך מבינים.  ולכן אנחנו פה. כדי לתת לכם מענה מקצועי שיבטיח שתהיו מכוסים כנדרש. הנטייה הטבעית תמיד זה ללכת על ההצעה הזולה ביותר.

ותמיד יש גם את ההנחה שכולם אותו דבר. עד שפתאום צריך להפעיל את הביטוח ומגלים שיש פערים. או כמו שנהוג לומר בעולם הכלכלה,  כשי גאות כולם שוחים בכיף. כשיש שפל, מגלים למי יש בגד ים ומי לא מכוסה כלל.

כך גם בעולם הביטוח.  ביומיום כולם שמחים ומאושרים. אבל ברגע האמת, מגלים אם ביטוח וועד הבית שרכשתם מבעוד מועד אכן מעניק לכם מענה כנדרש. ולכן חשוב לנו שתבדקו היטב מה כולל הפוליסה שלכם. מה היא מכסה, באילו תנאים והאם יש החרגות כאלו ואחרות. אל תסמכו על המזל ועל גישת ה"יהיה בסדר". תעשו שיעורי בית וכל גם תקבלו מחיר הוגן וגם תהיו מכוסים כנדרש.

ביטוח וועד בית – המפתח לביטוח הבית לביטחון הביתי שלכם

אז גם אם אתם לא חברים בוועד של הבית שלכם, תזכרו כי האחריות והחשיפה לתביעות חלה גם עליכם. שווה לכם להתעניין ולוודא שיש לכם ביטוח וועד בית כנדרש כדי שתוכלו להמשיך ולהיות רגועים על כל צרה שלא תבוא.

ביטוחי וועד בית – המטריה שלכם ליום סגריר

ביטוח וועד בית
תוכן עניינים
מאמרים נוספים שיעניינו אתכם
פנו אלינו עכשיו וקבלו מגוון הצעות מותאמות אישית עבור ביטוח בניין משותף