ביטוח בניין משותף
ביטוח וועדים

לשמור על מה שחשוב באמת
ביטוח בניין משותף – ביטוח וועדים מעניקה לכם שירות של ריכוז והתאמה של הצעות מחיר עבור ביטוח וועדי בתים ומבנים משותפים על בסיס ONE-STOP-SHOP.
אבן היסוד של ביטוח בניין משותף מושתתת על 3 עקרונות צרכניים:

ביטוח בניין משותף
ריכוז של מגוון פוליסות ביטוח ליוניות ונחוצות המותאם לצרכיי הלקוח.
ביטוח בניין משותף
שירות אישי, מקצועי ויעיל.
ביטוח בניין משותף
מיקסום שלל הצעות בהיבט של מחיר וכיסוי.

ביטוח בניין משותף מבטיחה לכם שירות מקצועי ללא פשרות:

השירות המקצועי לצד התאמה האישית עבור כל לקוח ולקוח מבטיחים שתיהנו ממחירים משתלמים ופוליסות מותאמות במיוחד עבור וועדי בתים.

תמיכה וליווי של מיטב המומחים בתחום ביטוח בניינים משותפים.

ריכוז של מבחר פוליסות ייחודית לביטוח הבית המשותף על רבדיו השונים (צד ג', חבות חברי ועד, חבות מעבידים וביטוח מבנה הבית המשותף).

ביטוח בניין משתלם
פנו אלינו עכשיו לקבלת מגוון הצעות מחיר מותאמות אישית
ביטוח בניין משותף

הצוות

מיומנות לצד חדשנות ביטוח בניין משותף

הצוות של סוכנות הביטוח "ביטוח בניין משותף" משלב מיומנות עם חדשנות, תמיד בקשר עם סוכני ביטוח מנוסים וותיקים.

אנו מציעים ללקוחות שירות מושלם ופוליסה משתלמת מתוך הבנת הצרכים הספציפיים של כל לקוח. בתחום של ביטוח וועדים, אנו מחוייבים לוודא שהלקוח יקבל את המחיר המשתלם ביותר בתמורה לרמת הכיסוי הנדרשת ותיתן מענה אופטימלי ברגע האמת.

אנחנו מספקים ביטוח בניין משותף שמותאם באופן אישי לצרכים ולדרישות הביטוחיות של לקוחותינו.

בנוסף לחבילת הביטוח האופטימלית שאנו מציעים, אנו גם מעניקים מגוון הצעות מחיר לביטוח דירה (מבנה ותכולה), ביטוח משכנתא (חיים ומבנה), ביטוחי חיים וביטוח נסיעות לחו"ל.
נבחרת המומחים שלנו מתמחה בהתאמת חבילות משתלמות בהתאם לצרכים וליכולות של המבוטחים. אנו עובדים עם כל חברות הביטוח המובילות בישראל כדי לוודא שאתם מקבלים את ההצעות הכי טובות בתחום ביטוח הבית המשותף.
מי לא מכיר או שמע על מכר או חבר שהחליק במדרגות הבניין? מנקה שמעדה בזמן עבודתה והחליקה? התפוצצות צינור מים שהציף את הבניין כולו או שריפה שהחלה מקצר חשמלי וגרמה נזק לכלל דיירי הבניין?
אלו רק חלק קטן מהדברים שקורים בכמעט כל מבנה משותף. ביטוח בניין משותף קיים בתחום הביטוח לבתים משותפים והוא הוא מיועד על מממנת לתת לכם פתרונות יעילים ומהירים ברגע האמת. ממש כמו בביטוח הדירה, ביטוח מבנה משותף מכסה נזקים בחללים משותפים או שנוצרו בחללים וגרמו נזק בדירות או לצד ג'. כמו ביטוח חיים, משכנתא ונסיעות לחו"ל, מדובר בביטוח שחייבים לעשות כדי להיות מכוסים כנדרש. חשוב להבין את האותיות הקטנות ולהתייעץ עם גורמים מקצועיים כדי להבטיח שגם תהיו מכובים כנדרש וגם תשלמו בכום משתלם והוגן. ואם כבר יש לכם ביטוח מבנה משותף, מומלץ פעם בשנה לבדוק אם ניתן להוזיל עלויות ואם יש צורך בעדכון.

ביטוח בית משותף – שאלות ותשובות
מבנה בעל ביטוח בניין משותף
טיפים שימושיים למי שחושב לעשות ביטוח בניין משותף
ביטוח מבנה קריסת בניין

ביטוח בניין משותף - זמינות, מקצועיות ושירותיות​

ביטוח בניין משותף כשמו כן הוא – ביטוח עבור הבית שלכם. ואם צוללים לעומק העניין, יש מגוון תחומים שחשוב שהפוליסה תכסה. ביטוח מכסה נזקים גדולים ומורכבים כגון רעידת אדמה, שריפות, נזקי מים וכן מקרים פחות קשים כגון נזקי למערכות חשמל, מערכות הסקה מרכזיות או מעליות שנגרמו עקב אירועים טבעיים או מכל סיבה אחרת. בנוסף, הביטוח מכסה צד ג' כמו מנקה בחדש מדרגות שנפצעה במהלך הניקיון. עלות התיקונים או ניהול התביעות לקוח זמן רב, כסף, עצבים ובעיקר תחושה של חוסר וודאות. הביטוח למעשה מוודא שברגע האמת יהיה לכם כיסוי כספי לכל צרה שלא תבוא.

ביטוח בניין: סוף מעשה במחשה תחילה

כדי להימנע ממצבים שבהם הסיכונים יהפכו למציאות, חשוב להיערך כנדרש מבעוד מעוד. בעלי הדירות ובראשן חברי ועד הבית אחראים על כל נזק שמתרחש בתחומי המבנה המשותף החל מהצפה בגלל סופת גשמים, דרך צנרת שהתפוצצה ועד לאורחים או עוברי אורח שמחליקים בחדר המדרגות ונגרם להם נזק. לכן נציגי ועד הבית חייבים להתכונן מראש ולוודא שיש ביטוח מבנה משותף שמכסה את דיירי הבתים מפני כל צרה שלא תבוא חלילה וחס.

ביטוח ועד בית
פנו אלינו עכשיו וקבלו מגוון הצעות מותאמות אישית עבור ביטוח בניין משותף