כל הסיבות שבגללן חייבים לעשות ביטוח בניין משותף

לקנות דירה עם כל ההון שצברתם עד היום זה משהו מרגש ביותר. לרוב בישראל לא כל אחד יכול לעשות את זה בקלות, שכן מדובר על הוצאה כלכלית מאוד גדולה. למעשה, אנחנו רואים שרוב האנשים גם יבקשו עזרה כלכלית מההורים ויצטרכו גם לקחת משכנתא מהבנק, מה שמסביר מדוע עוד יותר טבעי שנרצה לעשות הכול כדי לשמור על הנכס שרכשנו.

זה נשמע לכם מוכר? אתם תוהים באיזה דרכים תוכלו לשמור על הנכס שלכם? כדאי שלהבין שאומנם הדירה עצמה משמעותית וחשובה, אך מה לגבי הבניין שבו היא נמצאת? מה תעשו אם פתאום, חלילה, יהיה פיצוץ של בלון גז בבניין וכל הלובי ייהרס? מישהו יצטרך לשאת בתיקון העלויות האלה ולא בטוח שלכל השכנים שלכם יהיה כסף לשיפוץ כזה.

לכן כדאי שתדעו: ביטוח בניין משותף יוכל לעזור, שכן מדובר על הדרך הכי טובה שיש לממן שיפוצים ותיקונים שונים בחללים המשותפים של הבניין.

מה זה אומר בדיוק ביטוח בניין משותף?

אם תשימו לב, אתם תראו שהיום יש בונים לא מעט גורדי שחקים ברחבי הארץ כולה. משמעות הדברים היא שצריך לתחזק את אותם בניינים משותפים וצריך, בין היתר, לעשות בהם גם ביטוח בניין משותף.

העניין הוא שבכל הבניינים האלה יש לא מעט שטחים משותפים שכוללים את הלובי, את המעליות, את המחסנים ולפעמים גם את הבריכות ואת חדרי הכושר, הכול בהתאם לרמת הגימור והפאר של הבניין.

אם לא יהיה לכם ביטוח בניין משותף ואם יקרה אסון כלשהו, עלול מאוד להיות שתגיעו למצב כלכלי חמור וקשה רק כי יהיה עליכם לממן את הנזק. לעומת זאת, פוליסה של ביטוח בניין משותף יכולה לעזור בצורה משמעותית ביותר, שכן בעזרתה תוכלו להיות בטוחים שיש לכם איך לממן את תיקון הנזק.

הכניסו סעיף של מימון תאונות לצד שלישי

עוד נתון שחשוב מאוד לקחת בחשבון כאשר חושבים על ביטוח בניין משותף, זו השאלה האם הביטוח מממן גם מקרים של תאונות לצד שלישי. למשל, האם הביטוח יממן גם מקרה שבו שליח יגיע ויעבור תאונה בשטח הבניין שלכם? או שאתם תמצאו את עצמכם מתחילים לשלם לו פיצויים גבוהים מאוד כי הוא החליט לתבוע את הבניין כולו? חשוב להכין את עצמכם לכל מצב כזה, גם אם זה הדבר האחרון שאתם מדמיינים שיכול לקרות.

שימו לב לכל הסעיפים שכולל אותו ביטוח בניין משותף שעליו אתם עומדים לחתום, כי אם כבר לעשות ביטוח, למה שתתפשרו על פחות מהכי טוב שקיים? בנוסף, כאשר מדברים על ביטוח מהסוג הזה צריך לבדוק האם הוא יכול לכלול גם התייחסות לעובדים קבועים שמגיעים לתחזק את המבנה שלכם, כי גם הם עלולים לעבור תאונות ולדרוש פיצויים.

 

כל הסיבות שבגללן חייבים לעשות ביטוח בניין משותף
תוכן עניינים
מאמרים נוספים שיעניינו אתכם
כל האמת על ביטוח ועד בית
כל האמת על ביטוח ועד בית

עכשיו, אחרי שנים שהצלחתם להתחמק מהתפקיד הזה, אתם עומדים למלא את המקום של ועד הבית? מי שעשה את התפקיד הזה החליט להפסיק? לפרוש? או אולי לעבור לבית אחר? אם כך,

קרא עוד »
פנו אלינו עכשיו וקבלו מגוון הצעות מותאמות אישית עבור ביטוח בניין משותף