כמה עולה ביטוח בית משותף?

בשעה טובה קניתם לעצמכם דירה ואתם עוברים לגור בה ממש עוד מעט? זו דירה שנמצאת בבית משותף? אם כך, בוודאי יצא לכם לשמוע מאנשים אחרים על הנושא של ביטוח בית משותף. רגע לפני שאתם צוללים לנקודה שמעניינת את כל הישראלים, והיא: כמה עולה ביטוח בית משותף, רצוי לעצור ולהבין למה זה בכלל כל כך חשוב. מה תעשו אם יום אחד תחזרו הביתה מהעבודה וחלילה תראו שהתלקחה שריפה בבניין המשותף שלכם?

זה נכון, לפני הכול תעשו כל מה שאתם יכולים כדי לכבות את השריפה ולמנוע נזק לנפש, אך סביר להניח שנזק לרכוש זה לא משהו שתוכלו להימנע ממנו לחלוטין. לכן, מעבר לכך שכדאי לדעת כמה עולה ביטוח בית משותף, צריך להבין את החשיבות שלו, כי גם אם שריפות ורעידות אדמה נראות לכם רחוקות, כולנו יודעים שזה עלול לקרות. עם ביטוח לבית משותף יהיה לכם איך לממן את כל הנזקים האלה ולכן ברור מדוע גם אתם, כמו כל מי שקנה דירה בבניין משותף, חייב שיהיה לו ביטוח כזה.

כך קובעים בפועל כמה עולה ביטוח בית משותף

אתם רוצים לדעת כמה עולה ביטוח בית משותף אבל אין לכם מושג מהם הפרמטרים שיכולים להשפיע על העלות של ביטוח כזה? אם כך, חשוב שתבינו שזה תלוי בגורמים שונים. ראשית, עד כמה הבניין המשותף שלכם גדול? זה ברור שאם מדובר על בניין משותף שיש בו עשרים קומות, הביטוח עליו יהיה יותר יקר מאשר בניין משותף שיש בו רק שלוש קומות. בנוסף, גם המצב הספציפי של הבניין שאותו אתם רוצים לבטח ישפיע על המחיר.

אם מדובר על בניין חדש שזה עתה הקבלן סיים לבנות, המחיר של הביטוח לרוב יהיה בהתאם. בבואנו לענות על שאלה חשובה כמו כמה עולה ביטוח בית משותף אנחנו רואים שגם השאלה באיזו חברת ביטוח אתם בוחרים תשפיע על המחיר ולכן רצוי מאוד לעשות השוואת מחירים בין כמה חברות ביטוח שונות.

חברת ביטוח שנותנת מענה בעת הצורך

עם יד על הלב, כמה סיפורים כבר שמעתם על אנשים שהגיע להם לקבל פיצוי או כיסוי מחברת הביטוח אך מצאו את עצמם במאבקים אינסופיים? האמת היא, שזו מנת חלקם של לא מעט לקוחות של חברות ביטוח כאלה ואחרות.

לכן אנחנו יכולים להבין אתכם אם תרצו לעשות הכול כדי להימנע ממצב כזה, כי מי רוצה, בעת צרה, להתחיל להילחם בכל עורכי הדין של חברת הביטוח שלו? על מנת שתוכלו להקטין את הסיכוי שזה יקרה גם לכם, כדאי לעשות בירורים שונים מראש כאשר אתם מחפשים לכם חברת ביטוח. נסו לברר עד כמה החברה מוכרת והאם היא מומלצת או לא. כמה תביעות הוגשו נגדה בשנים האחרונות והאם הלקוחות שלה באמת קיבלו את הפיצויים שהגיעו להם?

כמה עולה ביטוח בית משותף
תוכן עניינים
מאמרים נוספים שיעניינו אתכם
ביטוח רעידת אדמה בית משותף
ביטוח רעידת אדמה בית משותף

למרות שלא ממש נעים לחשוב על זה, כולנו יודעים כי רעידות אדמה, כמו הרבה אסונות אחרים, הן חלק מהחיים. למעשה, מחקרים מראים שישראל נמצאת בנקודה גיאוגרפית מאוד בעייתית בנושא הזה

קרא עוד »
ביטוח
הביטוח שלא תוכלו לישון בלעדיו

כולנו רגילים לעשות אינספור ביטוחים במהלך החיים. אנחנו עושים ביטוחים שונים כמו: ביטוח חיים, ביטוח דירה, ביטוח נסיעות לחו"ל ועוד. עם זאת, לא אחת קורה שאנשים שוכחים את אחד מהביטוחים

קרא עוד »
פנו אלינו עכשיו וקבלו מגוון הצעות מותאמות אישית עבור ביטוח בניין משותף