למה כדאי גם לכם לחשוב על ביטוח ועד בית?

תפקיד הועד בבניין משותף הינו תפקיד עם אחריות רבה. אם חשבתם שבתור ועד הבית אתם צריכים רק לכנס ישיבות, כדאי לדעת שכמעט בכל הבניינים העבודה בפועל רצינית יותר. צריך להזמין אנשי מקצוע ולהעסיק אותם כחוק, צריך לתקן את כל התקלות השונות ובעיקר – רצוי לעשות הכול כדי שהחיים בבניין המשותפים יהיו נעימים ורגועים. למרות שאולי יש בין הדיירים בבניין שכנות טובה, זה עלול להתגלות מעט שונה כאשר הבעיות מתחילות לצוץ. לכן, אם אתם מחפשים את הדרך למלא את תפקידכם בצורה טובה ובלי סיבוכים מיותרים, רצוי שתעשו עוד היום ביטוח ועד בית. אין ספק שגם את הביטוח הזה, כמו כל ביטוח אחר שאתם עושים, תרצו לא להפעיל, אך בעת צרה עדיף שיהיה לכם אל מי לפנות מאשר לחפש סיוע ולא לדעת מי יוכל לעזור לכם. 

החשיבות של הביטוח 

כאשר אתם ממלאים את תפקיד ועד הבית אתם למעשה חשופים לתביעות שעלולות להיות מוגשות לא רק כנגד הבניין, אלא גם כנגדכם באופן אישי.
מה יקרה אם אחד מהאנשים שמגיעים לבצע עבודה כלשהי בבניין שלכם מועסק שלא כחוק ועובר תאונה? ומה יקרה אם הוא כן מועסק כחוק, עובר תאונה ורוצה לקבל פיצויים?
יכולים להיות אינספור תרחישים לא נעימים של דיירים, אורחים או עובדים שנכנסים לבניין, נפגעים ורוצים לתבוע. יש מקרים שבהם התביעה תהיה אישית וישירה כנגד ועד הבית,
ובמצב כזה אתם עלולים למצוא את עצמכם בסיטואציה מאוד לא נעימה. מצד אחד אתם מתנדבים לתפקיד ועד הבית, אך מצד שני, אתם פתאום צריכים לשלם הון עתק כפיצויים עבור מישהו.
זה נשמע לכם מוכר כי זה קרה לאדם שאתם מכירים? אם כך, כדאי שתדעו שברגע האמת רק ביטוח ועד בית יוכל לסייע ולכן לא רק שכדאי לעשות ביטוח כזה, אלא גם רצוי למהר.

האם כל חברת ביטוח נותנת את אותה עזרה בעת צרה? 

התשובה היא כמובן לא, וזה נובע מכמה סיבות. ראשית, יש הבדל בין הפוליסות השונות שוועדי בתים חותמים עליהן ושנית, זה גם מאוד תלוי לאיזו חברת ביטוח אתם פונים. עוד לפני שנדבר על גובה הכיסוי שניתן יהיה לקבל במצבים מסוימים, חשוב להבין את החשיבות של מענה, סיוע ואמינות.

יש אינספור חברות ביטוח בישראל שאומנם מציעות לכם לבוא ולחתום על ביטוח ועד בית, אך הן לא יתנו לכם מענה ברגע האמת ועד ינסו להפיל את האחריות עליכם, הלקוחות. לכן, כאשר אתם מחפשים לכם חברה טובה, רצוי לבדוק את חוות הדעת שאפשר למצוא אודותיה. ביטוח ועד בית זה מסוג אותם הביטוחים שלא כדאי לעשות אצל כל חברת ביטוח רק כדי להגיד שעשיתם את זה ולכן יש טעם לרדת לעומק הפרטים ולבחור חברה מוצלחת במיוחד. 

למה כדאי גם לכם לחשוב על ביטוח ועד בית?
תוכן עניינים
מאמרים נוספים שיעניינו אתכם
פנו אלינו עכשיו וקבלו מגוון הצעות מותאמות אישית עבור ביטוח בניין משותף