למה כולם עושים היום ביטוח בית משותף?

כמעט כל האנשים שאתם מכירים גרים בבתים משותפים? גם אתם גרים בבית משותף שיש בו לא מעט שכנים? אם כך, אתם בוודאי מכירים את ההוצאות הכלכליות שקשורות, בין היתר, לתחזוקת הבית המשותף עצמו והשטחים ששייכים לכל בעלי הדירות בבניין.

כמובן שככל שהבניין המשותף יותר גדול כך יש בו יותר דירות ויותר שטחים משותפים, מה שמסביר מדוע צריך לקחת בחשבון את השאלה: איך מתחזקים את כל השטח הזה? אם גם אצלכם השטחים המשותפים כוללים מעליות, לובי, מחסנים, מקלטים ועוד, ברור שאתם מבינים שמעבר לכך שצריכה להיעשות שם תחזוקה שוטפת, צריך לחשוב גם מה קורה במקרים קיצוניים.

מקרים קיצוניים וחריגים עלולים להיות מצבים שבהם פורצת שריפה בבית המשותף, יש שיטפון או שאפילו רעידת אדמה פוקדת את המקום והורסת את המבנה. בגלל שתיקון נזקים כאלה יכול לעלות הרבה מאוד כסף, ברור מדוע ביטוח בית משותף יכול להוות את הפתרון הטוב ביותר.

איפה עושים היום ביטוחים כאלה?

ביטוח בית משותף, כמו כל ביטוח אחר, אתם יכולים לעשות היום בלא מעט מקומות. ראשית, יש הרבה מאוד חברות ביטוח שמציעות את הביטוחים הללו, ושנית, יש גם אפשרות לעשות השוואה בין חברות הביטוח השונות.

לכן תמיד עולה השאלה: איפה באמת כדאי לעשות ביטוח בית משותף והאם כל חברה תיתן לכם את אותו הדבר? אנחנו ממליצים לכם לברר היטב באיזה אופציה אתם בוחרים. העניין הוא שברגע האמת בוודאי תרצו לדעת שחברת הביטוח תספק לכם מענה, תהיה זמינה עבורכם ותוכל לעזור לכם.

למה כולם עושים היום ביטוח לבית משותף?

אתם לא תאמינו כשתגלו כמה תיקון שונים של שיפוצים בשטחים משותפים בבית עלולים להיות יקרים. לכן, אם יש לכם אפשרות לעשות ביטוח בית משותף כמה שיותר מהר, זה כדאי. כך תוכלו לישון בשקט ולדעת שאפילו אם מחר בבוקר, חלילה, תהיה שריפה בבית המשותף שלכם והלובי ייהרס, הרי שחברת הביטוח תממן את תיקון הנזק.

האם כדאי להשקיע ולעשות השוואת מחירים?

התשובה היא חד משמעית כן. למעשה, כאשר חושבים על ביטוח בית משותף, על ביטוח רכב או על ביטוחים אחרים, יש טעם לבדוק לאיזו הוצאה כלכלית נכנסים. אומנם זה נכון שתשלמו ביחד עם השכנים האחרים על הביטוח הזה, אך בכל זאת, אם אפשר לחסוך מעט את העלות לכל שכן, זה כמובן כדאי.

זו הסיבה שבגללה רצוי שתבררו כבר עכשיו כמה אתם עומדים לשלם ולמי. בנוסף, כדאי לשים לב לעובדה שכמעט כל חברת ביטוח שמציעה לכם לעשות ביטוח בית משותף יכולה להציע גם תוספות שונות. למשל, האם תרצו להוסיף סעיף של תאונות לצד שלישי? ועד כמה באמת חשוב לכם שהביטוח יהיה נרחב ומקיף? בדקו הכול מראש ובצורה כזאת תהיו בטוחים יותר שאתם בוחרים את פוליסת הביטוח הנכונה ביותר למבנה שלכם.

ביטוח בית משותף
תוכן עניינים
מאמרים נוספים שיעניינו אתכם
ביטוח
הביטוח שלא תוכלו לישון בלעדיו

כולנו רגילים לעשות אינספור ביטוחים במהלך החיים. אנחנו עושים ביטוחים שונים כמו: ביטוח חיים, ביטוח דירה, ביטוח נסיעות לחו"ל ועוד. עם זאת, לא אחת קורה שאנשים שוכחים את אחד מהביטוחים

קרא עוד »
פנו אלינו עכשיו וקבלו מגוון הצעות מותאמות אישית עבור ביטוח בניין משותף