מדוע אתם חייבים לעשות עוד היום ביטוח מבנים משותפים

עד היום המבנה המשותף שבו נמצאת הדירה שלכם לא היה מבוטח? אם כך, כדאי שתדעו: אתם חייבים לעשות עוד היום ביטוח מבנים משותפים. זה נכון שאיש מאיתנו לא רוצה לדמיין מצב שבו הבניין קורס בגלל רעידת אדמה או נהרס בגלל שריפה, אך כל המקרים האלה כבר קרו.

לכן הדבר הטוב ביותר שתוכלו לעשות הוא ביטוח, ויפה שעה אחת קודם, אז למה אתם מחכים? אם אתם תוהים האם המבנה שלכם נחשב למבנה משותף או לא, כדאי לדעת שהחוק בישראל קובע שבניין משותף הוא כל מבנה שיש בו לפחות שלוש קומות.

כדאי לעשות פוליסה מורחבת של ביטוח מבנים משותפים

אם חשבתם לרגע שכאשר מדברים על ביטוח מבנה הדבר היחיד שכדאי יהיה לכלול בביטוח זה מצב שבו נגרם נזק למבנה, דעו שזה כלל לא מדויק. אם תחשבו על זה, אתם תראו שבכל חודש הרבה מאוד עובדים שונים עוברים בבניין שלכם, בין אם מדובר על הדוור, שליחים, גנן או מנקים.

כל אחד מאותם נותני שירות עלול למעוד על מדרגה שבורה או לעבור כל סוג אחר של תאונה בבניין שלכם, ובכל מצב כזה ניתן יהיה לתבוע אתכם, בעלי הדירות בבניין. לכן כדאי לדעת שיש גם ביטוח מבנה שכולל ביטוח לצד ג' והאמת היא, שכדאי מאוד לעשות ביטוח כזה.

לאיזו חברת ביטוח כדאי לפנות?

אתם תוהים אצל איזו חברת ביטוח כדאי יהיה לעשות ביטוח מבנים משותפים? מתלבטים? אם כך, רצוי מאוד לבדוק מראש כל מה שניתן אודות מספר חברות ביטוח שונות.

לדוגמא:

  • כמה תעלה הפוליסה?
  • מה בדיוק כוללת הפוליסה?
  • האם זו חברה עם המלצות?
  • האם החברה נותנת מענה ללקוחותיה בכל עת?

כדאי מאוד לעשות מחקר קצר ואף להתקשר לצורך קבלת מספר הצעות מחיר. אומנם לא כדאי לבחור בחברה שתגבה מחירים מאוד נמוכים כי זה עלול להחשיד, אך גם לא תמיד חובה לבחור בחברת הביטוח עם התעריפים היקרים ביותר. אל תדחו את הביטוח לבניין המשותף שלכם כי אתם לא באמת יודעים מה יוליד יום וחבל להסתכן לחינם.

 

הקראת המאמר לבעלי מוגבלויות:

ביטוח מבנים משותפים
תוכן עניינים
מאמרים נוספים שיעניינו אתכם
מה זה ביטוח מבנה
מה זה ביטוח מבנה

אתם עומדים לקנות דירה להשקעה? אם כך, ברור מדוע תרצו לעשות הכול כדי לשמור על הנכס שבו אתם משקיעים. אומנם זה נכון שחלק מהעניין תלוי בשאלה באיזה דיירים תבחרו והאם

קרא עוד »
פנו אלינו עכשיו וקבלו מגוון הצעות מותאמות אישית עבור ביטוח בניין משותף