מה זו הצפת מים בבניין ומה עושים במצב כזה?

אומנם זה נכון שהחורף בישראל לא מאוד חזק וברוב המקומות בארץ לא יורדים גשמים מאוד משמעותיים, אך פעם בכמה שנים מגיע חורף רציני מאוד. אם הבניין שלכם נמצא במקום נמוך שעליו מתנקזים המים מרחובות גבוהים יותר, אתם בוודאי חוששים מהמצב של הצפת מים בבניין. אומנם זה נכון שהרבה פעמים הצפת מים בבניין עלולה להתרחש בגלל תקלות שונות במערכת האינסטלציה ולא רק בגלל גשמים, אך במקומות מסוימים גם גשם רציני עלול לגרום להצפה.

כפי שאתם יודעים, הצפה זה מצב בעייתי מאוד שעלול לפגוע לא רק ברכוש אלא גם בבני אדם ובחיות מחמד. לכן נשאלת השאלה: מה עושים?

 איך מתמודדים עם העניין? איך שואבים את כל המים? ובנוסף, איך מממנים את התיקונים האלה ואת עלות הנזק?

על ביטוח בניין משותף שכולל כיסוי להצפות לא מוותרים

הצפת מים בבניין יכולה להתרחש בכל בניין, בכל עיר ובכל רגע. לכן, אם אתם יכולים לעשות ביטוח שיכלול גם את הכיסוי של מצב כזה, מה פתאום שתוותרו על כך? למעשה, ביטוח בניין משותף שכולל גם כיסוי של הצפת מים בבניין יוכל לעזור לכם מבחינות רבות. ראשית, חברת הביטוח הרבה פעמים יכולה להיות זאת שתשלח אליכם במהירות אנשי מקצוע שיטפלו בבעיה ושנית, כמובן שהיא זו שתממן את העניין.

הרבה פעמים חברות הביטוח מממנות לא רק את עלות התיקון אלא גם נותנות פיצוי בגין הנזק שנגרם לבניין ולדירות שבו. לעומת זאת, אם לא יהיה לכם ביטוח כזה, אתם עלולים למצוא את עצמכם בצרה כלכלית גדולה וחמורה. לכן ברור מדוע היום בעוד ועוד בניינים משותפים הדיירים החליטו לא רק לעשות ביטוח לבניין המשותף, אלא גם לוודא שהוא כולל ביטוח הצפת מים בבניין.

הצפת מים בבניין משותף

השקיעו בבחירת חברת הביטוח שלכם

ממש כפי שקורה בעולם ביטוח הרכב, אנחנו רואים שגם במקרה של ביטוח כנגד הצפת מים בבניין יש הבדלים בין חברות הביטוח השונות. לא כל חברות הביטוח מציעות בדיוק את אותן הפוליסות ולא כל חברת ביטוח מעמידה שירות שזמין עבור הלקוחות 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע.

 אין לכם שום דרך לדעת מתי תזדקקו לשירותיה של חברת הביטוח שלכם ומתי תרצו שהיא תיתן לכם מענה.

לכן, אם יש לכם אפשרות לבחור מראש חברת ביטוח שתמיד נותנת מענה ללקוח, מה פתאום שתתפשרו על זה? אין ויכוח על כך שכאשר פונים אל חברת ביטוח גדולה, מוכרת וטובה כדי לעשות אצלה ביטוח לבניין המשותף, לרוב המחיר יהיה קצת יותר גבוה, אך זה כדאי.

כך תוכלו לישון בשקט ולדעת שאפילו אם בחורף הקרוב תהיה, חלילה, הצפה בבניין המשותף שלכם – יהיה לכם איך לטפל בעניין ואיך לממן את עלות התיקון.

הצפת מים בבניין
תוכן עניינים
מאמרים נוספים שיעניינו אתכם
ביטוח רעידת אדמה בית משותף
ביטוח רעידת אדמה בית משותף

למרות שלא ממש נעים לחשוב על זה, כולנו יודעים כי רעידות אדמה, כמו הרבה אסונות אחרים, הן חלק מהחיים. למעשה, מחקרים מראים שישראל נמצאת בנקודה גיאוגרפית מאוד בעייתית בנושא הזה

קרא עוד »
פנו אלינו עכשיו וקבלו מגוון הצעות מותאמות אישית עבור ביטוח בניין משותף