יש לכם התלבטות לגבי ביטוח מבנה? רוצים לדעת במה דברים אמורים ומה באמת כלול בפוליסה? אם כך, כדאי שתעיינו במאמר שהכנו עבורכם כי הוא כולל את כל התשובות לשאלות הנפוצות ביותר בנושא. 

  • מה כלול בביטוח? ראשית, כדאי לדעת שכאשר מדברים על ביטוח מבנה נזקים הנגרמים למבנה עצמו נכללים בביטוח. זה יכול להיות נזק לדירה, לדלתות, לארונות המטבח או לכל דבר אחר שמהווה חלק מהמבנה עצמו.
    שנית, ביטוח מבנה כולל תמיד גם את הנזקים השונים שעלולים להיגרם לתכולה. זה כולל כיסוי לנזק שנגרם לרהיטים, למכשירי החשמל ועוד. 
  • האם ניתן להרחיב את הפוליסה? התשובה היא חד משמעית כן, והאמת היא, שזה לא רק אפשרי אלא גם מאוד מומלץ. כדאי לדעת שיש הרחבות שונות שאפשר לבצע ולכן שווה להתעמק בנושא ולבחור את מה שנכון לכם. 
  • מה כוללת הרחבת צד ג’? כאשר מדברים על ביטוח מבנה ועל הרחבה לצד ג’ למעשה מדברים על כיסוי שיינתן לנזקי גוף ורכוש לשכנים ולאורחים כתוצאה מרשלנות של המבוטח עצמו. 
  • מה כוללת הרחבה לנזקי מים ושירותי חירום? מדובר על עוד הרחבה חשובה מאוד שניתן יהיה לעשות לביטוח וכוללת בפועל נזקי צנרת, נזקי איטום, רטיבות ועוד. 
  • האם כל חברות הביטוח מציעות בדיוק את אותו כיסוי? התשובה היא כמובן לא. בדיוק כפי שקורה לגבי כל ביטוח אחר שתרצו לעשות בחיים כך קורה גם לגבי ביטוח מבנה. זה אומר מבחינתכם, הלקוחות, שכדאי יהיה להתעמק, לבדוק ולראות שאתם בוחרים את החברה הכי טובה שיש בתחום הזה. 

אומנם איש מאתנו לא רוצה להגיע למצב שבו הוא צריך להפעיל את חברת הביטוח שלו, אך מצד שני, המצב הגרוע יותר הינו מצב שבו אתם זקוקים לעזרה ואין לכם למי להתקשר.
לכן אנחנו ממליצים לכם בחום לעשות ביטוח כזה ולא לדחות אותו. מה שכן, בהחלט אפשר להבין אם יש לכם דילמה לגבי בחירת חברת הביטוח הנכונה, כי למרות הפרסומים,
לא כל חברת ביטוח תיתן ללקוחותיה מענה מספיק טוב ברגע האמת. לכן יש לבדוק לגבי חברת הביטוח מספר פרטים מהותיים כמו: 

  • וותק 
  • סוג פוליסה 
  • הרחבות אפשרויות
  • מחירים 
  • חוות דעת 

ובנוסף, רצוי לברר מראש שאתם בוחרים בחברה שתוכל לתת לכם מענה 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע.
אתם לא באמת יכולים לדעת מתי תזדקקו לשירותיה של חברת הביטוח שלכם ולכן, אם ניתן לבחור חברה שזמינה תמיד, למה להתפשר על משהו אחר?