ביטוח דירה מחיר – כל המרכיבים שכדאי להיות מודעים להם

לקנות דירה זה צעד מאוד מרגש, ועל כך יכול להעיד כל מי שכבר עשה זאת. לכן אפשר להבין מדוע גם אתם נרגשים במעמד הזה, אך דווקא עכשיו זה הזמן לחשוב גם על דברים פחות נעימים. מה יקרה אם פתאום יהיה פיצוץ של בלון גז בדירה? אם תהיה שריפה? או אם חלילה תהיה רעידת אדמה שתהרוס את הדירה שלכם? אומנם אף אחד מאתנו לא היה רוצה למצוא את עצמו במצב הזה, אך מצד שני, זה חלק מהחיים ואסונות קורים.

לכן חשוב שתתחילו לברר כבר עכשיו מידע אודות ביטוח דירה מחיר, כי למרות שזה לא זול, אתם פשוט לא יכולים לוותר על העניין הזה. ביטוח דירה מחיר הוא עניין שתשלמו עליו בכל חודש, אך בסופו של דבר, זה בדיוק מה שיאפשר לכם לישון בשקט ולדעת שלא משנה מה יקרה, כי בכל מקרה תקבלו כיסוי ופיצוי.

האם אפשר לבטח גם את התכולה שיש בדירה?

התשובה היא חד משמעית כן, ולמען האמת, זה גם כדאי. אם תעברו בין חדרי הדירה שלכם ותנסו לעשות את החישוב, אתם תראו שהשקעתם עשרות אלפי שקלים, ואולי אפילו יותר מזה, בכל מה שיש לכם בבית. כמה עלתה לכם הטלוויזיה החדשה? כל המחשבים שיש בכל אחד מהחדרים? הריהוט היוקרתי שייבאתם במיוחד מאיטליה? לכל אחד מאתנו יש חפצי ערך יקרים בבית, כולל תכשיטים ועוד, ולכן חשוב לעשות ביטוח גם לתכולת הדירה.

בדרך כלל, כאשר תתחילו לברר פרטים לגבי ביטוח דירה מחיר, תגלו שאם תוסיפו גם את ביטוח התכולה המחיר כמובן יעלה. יחד עם זאת, לא בטוח שכדאי לוותר על כך, כי למה שלא תקבלו פיצוי כלכלי גם על נזק שעלול להיגרם לתכולה עצמה? זה הרי ברור שאם תהיה שריפה שתהרוס לכם את הדירה, היא גם תהרוס בדרך כל מה שיש בפנים ולכן יש חשיבות גם לביטוח התכולה.

ומה עם המבנה עצמו?

לבסוף, אם אתם מתעסקים עכשיו בנושא הביטוחים, רצוי מאוד לבדוק גם את העניין של ביטוח בית משותף. סביר להניח שגם אתם, כמו רוב האנשים בארץ, גרים בבית משותף שיש בו יותר משתי דירות. נסו לדמיין את המצב שבו יש רעידת אדמה, האם באמת נדמה לכם שרק הדירה הספציפית שלכם תיהרס והבניין כולו ימשיך לעמוד בשלמותו? סביר מאוד להניח שזה לא מה שיקרה בפועל.

לכן ביטוח מבנה משותף הוא ביטוח שיש לו חשיבות אדירה, כי מאיפה בדיוק אתם, והשכנים, תוכלו לגייס את הכסף כדי לבנות את הבניין מחדש אם הוא ייהרס בגלל סיבה כזו או אחרת? רק ביטוח בית משותף יעזור במקרה כזה ולכן חשוב מאוד לברר גם את הפרטים הקשורים לביטוח הספציפי הזה.

ביטוח דירה מחיר – כל המרכיבים שכדאי להיות מודעים להם

ביטוח דירה מחיר
תוכן עניינים
מאמרים נוספים שיעניינו אתכם
ביטוח
הביטוח שלא תוכלו לישון בלעדיו

כולנו רגילים לעשות אינספור ביטוחים במהלך החיים. אנחנו עושים ביטוחים שונים כמו: ביטוח חיים, ביטוח דירה, ביטוח נסיעות לחו"ל ועוד. עם זאת, לא אחת קורה שאנשים שוכחים את אחד מהביטוחים

קרא עוד »
פנו אלינו עכשיו וקבלו מגוון הצעות מותאמות אישית עבור ביטוח בניין משותף