האם כדאי לעשות ביטוח בניין ועד בית?

אם בחרתם לגור בבניין משותף אתם צריכים להבין מה זה בדיוק אומר. מעבר לכך שכולנו מדמיינים גורד שחקים עם הרבה מאוד קומות, צריכה להיות התייחסות גם לשטחים המשותפים. ככל שהבניין גדול ומפואר יותר יהיו בו, לרוב, יותר שטחים שנמצאים תחת האחריות של כל השכנים. זה יכול להיות הלובי, חדר המדרגות או אפילו הבריכה. ועד הבית הוא זה שאחראי על תחזוקת הבניין כולו, אם כי כמובן שהוא לא אחראי לנקות בעצמו את הבניין. בנוסף, אם מחליטים על שיפוץ כלשהו בבניין, ועד הבית הוא זה שינצח על התהליך כולו ועל תוצאותיו. כל אלה חושפים, כמובן, את חברי ועד הבית לתביעות רבות, כי מטבע הדברים, הם גם אחראים על הנעשה. לכן חשוב לדעת שקיים כזה דבר ביטוח בניין ועד בית, והאמת היא, שרצוי מאוד לעשות ביטוח כזה.

למה הביטוח הזה חשוב?

יכולות להיות אינספור תאונות, תקלות או בעיות בבניינים משותפים. מספיק אפילו ששכן ימעד במדרגות ויוכל להוכיח שזה בגלל תחזוקה לקויה של המדרגות. במידה והוא יצליח להוכיח זאת וגם יפגע מהנפילה, הוא יוכל לתבוע ישירות את חברי ועד הבית. במצב כזה, אותם אנשים שבסך הכול התנדבו לתפקיד מסוים עלולים למצוא את עצמם בבעיה חמורה. הם עלולים לשלם פיצויים מאוד גדולים לאותו שכן שהם בכלל לא אומרים לו שלום. זה נשמע לכם מוכר? אתם מכירים מישהו שזה קרה לו? אם כך, חשוב שתדעו שביטוח בניין ועד בית זו התשובה. אומנם ביטוח כזה לא יוכל למנוע תאונות או תקלות, אך הוא כן יוכל לתת לכם פיצוי וכיסוי כלכלי במצבים שונים. כך תוכלו למלא את תפקיד ועד הבית בצורה נעימה יותר ובלי מתחים מיותרים, כי תוכלו לדעת שתמיד יהיה לכם לאן לפנות אם משהו, חלילה, יקרה.

חברת ביטוח עם המלצות, אל תתפשרו על פחות מזה

למרות שישראל מלאה בחברות ביטוח, חשוב לעצור ולהבין אל מי אתם פונים. זה לא משנה אם מדובר על ביטוח בניין ועד בית או על כל ביטוח אחר שתרצו לעשות. אפילו אם מדובר על ביטוח בניין במצב של קריסה, כדאי יהיה לבדוק שאתם בוחרים חברים ביטוח אמינה. לשם כך כדאי יהיה לבדוק מה חושבים הלקוחות האחרים על אותה חברת ביטוח. האם הם מספרים עליה דברים טובים? והאם אתם מוצאים חוות דעת כמה שיותר חיוביות? לפעמים כדאי אפילו לשלם קצת יותר אם זה מה שיוביל אתכם אל חברת ביטוח טובה ואמינה.

ועד בית בבניין חדש

ביטוח בניין ועד בית
תוכן עניינים
מאמרים נוספים שיעניינו אתכם
עלות ביטוח צד ג לבניין
עלות ביטוח צד ג לבניין

ביטוח מבנה צד ג' ועלות ביטוח צד ג לבניין הוא היבט משמעותי ביותר בניהול של נכסים מסוגים שונים. עם זאת, מדהים לגלות שלעיתים קרובות, למרות שהביטוח הזה הוא בעל חשיבות

קרא עוד »
פנו אלינו עכשיו וקבלו מגוון הצעות מותאמות אישית עבור ביטוח בניין משותף