כל הסיבות לעשות ביטוח בניין משותף

הייתם בישיבת דיירים ובין יתר הנושאים דנתם באפשרות של ביטוח בניין משותף? אתם לא בטוחים האם תרצו לממן ביטוח כזה והאם זה כדאי? האמת היא, שמדובר על אחד מאותם ביטוחים שאתם לא רוצים למצוא את עצמכם בלעדיהם. אומנם זה נכון שביטוח, ולא משנה על איזה ביטוח מדובר, הוא מסוג אותם הדברים שלא נרצה להפעיל. כלומר, לא נרצה חלילה להגיע למצב שבו קורה אסון ואנחנו צריכים את עזרתה של חברת הביטוח. מצד שני, למצוא את עצמכם בלי ביטוח, זה עוד יותר גרוע. במקרה של ביטוח בניין משותף מדובר על עניין משמעותי ביותר, שכן ביטוח כזה מתייחס לכל השטחים ולכל הרכוש המשתף של הבניין. זה אומר שכל נזק שיקרה במקלט, בלובי, במעליות, בחדר הכושר או בכל מתקן אחר משותף – ימומן על ידי חברת הביטוח. כמובן שיש הבדלים בין הביטוחים השונים וההיקפים שלהם, כך שחשוב לבדוק על איזו פוליסת ביטוח אתם חותמים.

החשיבות של חבות כלפי צד שלישי

עוד נושא שחשוב להיות ערים לו כשחושבים על ביטוח בניין משותף, זו השאלה של חבות כלפי צד שלישי. אם תחשבו על זה, אתם תראו שכמעט בכל בניין משותף יש עובדים חיצוניים שמגיעים אליו לבצע פעולות שונות. למשל, זה יכול להיות הגנן או שזה יכול להיות המנקה. לא פעם זה יהיה שיפוצניק שיגיע לבצע עבודות שונות או כל אדם אחר שמבצע עבודה בבניין. עד כאן הכול טוב יותר, אך מה קורה אם אותו אדם עובר תאונה בשטח הבניין המשותף שלכם? האם ידעתם שהוא יכול לתבוע אתכם בשל הנזק שנגרם לו? בתאונות כאלה הפיצוי שתצטרכו לשלם יכול להיות מאוד גבוה. לכן נשאלת השאלה: מאיפה תגייסו את הכסף למימון הפיצוי לאותו אדם? אם תעשו ביטוח בניין משותף תוכלו לישון בשקט, כי חברת הביטוח תיקח על עצמה את האחריות. היא זו שתשלם את הפיצוי לאותו אדם שנפגע ואתם לא תצטרכו להתמודד עם העלות הכלכלית הגבוהה הזאת בעצמכם.

חברת ביטוח שאפשר לסמוך עליה בעיניים עצומות

רוצים לעשות עוד היום ביטוח בניין משותף? אתם צודקים. חבל לדחות את העניין הזה למחר, כי אתם לא יודעים מה יוליד יום ומה עלול לקרות. יחד עם זאת, כמובן צריך לבדוק באיזו חברת ביטוח אתם בוחרים. רצוי לברר פרטים כמו: המוניטין של חברת הביטוח, הזמינות שלה עבור הלקוחות והמחירים. בנוסף, אם תוכלו לקרוא מספר חוות דעת אודות החברה, מה טוב. כך תוכלו ללמוד מאחרים האם אתם עומדים לפנות אל חברת ביטוח שניתן לסמוך עליה או לא. חשוב להבין שאין מקום לקחת סיכונים מיותרים בנושא הזה, כי הרבה מונח כאן על הפרק. אתם עומדים לשלם על ביטוח לבניין כולו ולכן טבעי שתרצו לקבל תמורה מלאה למחיר לצד יחס מקצועי והוגן.

 

כל הסיבות לעשות ביטוח בניין משותף
תוכן עניינים
מאמרים נוספים שיעניינו אתכם
עלות ביטוח צד ג לבניין
עלות ביטוח צד ג לבניין

ביטוח מבנה צד ג' ועלות ביטוח צד ג לבניין הוא היבט משמעותי ביותר בניהול של נכסים מסוגים שונים. עם זאת, מדהים לגלות שלעיתים קרובות, למרות שהביטוח הזה הוא בעל חשיבות

קרא עוד »
פנו אלינו עכשיו וקבלו מגוון הצעות מותאמות אישית עבור ביטוח בניין משותף