למה גם אתם לא יכולים לוותר על ביטוח מבנה קריסת בניין?

לקנות דירה זה אחד מהחלומות הכי גדולים של כל משפחה בישראל. כולנו רוצים שיהיה לנו נכס וכולנו רוצים לחיות בו לאורך שנים רבות. יחד עם זאת, לחיים יש את התוכניות שלהם, ולא תמיד הדברים תלויים רק בנו. אסונות, לצערנו הרב, הם חלק מהחיים. זה לא חריג לשמוע על צינור גז שהתפוצץ וגרם לשריפה ולהרס נוראי או על בניין שקרס בכלל סיבה כזו או אחרת. השאלה היא מה עושים במצב כזה. מעבר לכך שצריך להציל, כמובן, את הגוף ואת הנפש, חשוב גם להבין מה קורה מבחינה כלכלית. אם זו דירה שאתם עדיין משלמים עליה משכנתא, האם באמת תמשיכו לשלם על נכס שנהרס מהיסוד? ואיפה בכלל תגורו? איך יהיה לכם כסף להתמודד עם ההשלכות הכלכליות של האסון הנורא הזה? כאן בדיוק נכנס לתמונה ביטוח מבנה קריסת בניין, ואין ספק שאתם לא רוצים למצוא את עצמכם בלעדיו.

ביטוח מבנה ותכולה

בדקו היטב מה באמת כולל הביטוח שתעשו?

אחד מהדברים הראשונים שצריך לקחת בחשבון כשחושבים על ביטוח מבנה קריסת בניין, זו השאלה מה הוא כולל. האם ביטוח כזה באמת כולל כל מצב שבו יגרם נזק כלשהו למבנה? התשובה היא בפירוש לא. נשאלת השאלה: למה המבנה קרס? והאם זו הייתה תאונה שאי אפשר היה למנוע או אחריות של מישהו? האם המבנה קרס בגלל איתני הטבע או בגלל שכן שהתנהג בצורה חסרת אחראיות? חברות הביטוח השונות שומרות לעצמן את הזכות לבדוק את כל הנקודות האלה ובהתאם להן להחליט האם הן נותנות פיצוי ללקוח או לא. לכן אחד מהדברים הכי חשובים שיש זה לבדוק שאתם מבינים על מה בדיוק אתם חותמים. רק כך תדעו שאתם עושים בחירה נכונה ושברגע האמת תגלו שהמקרה שלכם נכלל בפוליסת הביטוח.

כמה תשלמו?

כולנו יודעים שיש לנו ביטוחים כפולים על דברים מסוימים בחיים ולא פעם אנחנו משלמים הרבה יותר מידי כסף על ביטוח כזה או אחר. לכן ברור מדוע, אם אתם חושבים לעשות היום ביטוח מבנה קריסת בניין, לא תסכימו לשלם מחירים מופקעים. זה אכן לא נדרש, שכן לא תמיד אם תשלמו מחיר יותר גבוה על הביטוח הזה אומר שתקבלו שירות טוב יותר אם משהו יקרה. לכן יש טעם להתייחס גם למחיר ולבחור, בסופו של דבר, חברת ביטוח שתיתן לכם הצעת מחיר שתוכלו לעמוד בה בלי שום קושי.

ביטוח מבנה קריסת בניין
תוכן עניינים
מאמרים נוספים שיעניינו אתכם
עלות ביטוח צד ג לבניין
עלות ביטוח צד ג לבניין

ביטוח מבנה צד ג' ועלות ביטוח צד ג לבניין הוא היבט משמעותי ביותר בניהול של נכסים מסוגים שונים. עם זאת, מדהים לגלות שלעיתים קרובות, למרות שהביטוח הזה הוא בעל חשיבות

קרא עוד »
פנו אלינו עכשיו וקבלו מגוון הצעות מותאמות אישית עבור ביטוח בניין משותף