למה כדאי לעשות ביטוח תכולת דירה?

הרבה אנשים מתלבטים האם כדאי או לא לעשות ביטוח תכולת דירה, כך שאם גם אתם בדילמה בנושא הזה, אנחנו יכולים להבין ללבכם. למען האמת, אם תעשו בירור מעמיק, כנראה שגם אתם, כמו אחרים, תגלו שיש לכם לא מעט ביטוחים שאתם משלמים עליהם מזה שנים. לכן נשאלת השאלה: האם עלינו להוסיף עוד ביטוח? ועד כמה ביטוח תכולת דירה יכול להיות משמעותי? האמת היא, שיכולה להיות לכך משמעות אדירה.

אם יש לכם בבית חפצים יקרים, סלון ששילמתם עליו הרבה מאוד או טלוויזיה גדולה ויוקרתית במיוחד, ברור שתרצו לקבל כיסוי אם ייגרם נזק כלשהו לחפצים האלה. הנזקים יכולים להיות שונים ומשונים, כמו גניבה, פריצה, הצפה או כל דבר אחר. אומנם זה נכון שלא נעים להתחיל לדמיין את כל התרחישים השונים שעלולים לפגוע בחפצים שלכם, אך כל התרחישים האלה הם חלק מהחיים. לכן, אם יש לכם אופציה לעשות ביטוח מראש שלפחות יבטיח שתקבלו פיצוי, למה לחשוב פעמיים?

מה באמת כלול בפוליסת הביטוח שאתם חושבים לחתום עליה?

הרבה אנשים לא באמת טורחים לקרוא את פוליסת הביטוח שעליה הם עומדים לחתום, וזה חבל. העניין הוא, שלכל חברת ביטוח יש פוליסה קצת אחרת להציע לכם, ולמעשה, גם בתוך אותה חברת ביטוח תוכלו לבחור בין פוליסות שונות. מצד אחד ההיגיון אומר שאם אתם כבר עושים ביטוח תכולת דירה, רצוי שהוא יהיה כמה שיותר מקיף ויכלול את כל החפצים החשובים והיקרים שיש לכם בבית.

מצד שני, זה ברור שככל שהביטוח יותר מקיף, כך המחיר שלו יותר גבוה. לכן, רגע לפני שאתם בוחרים בצורה שרירותית ביטוח כזה או אחר, אנחנו ממליצים לכם לבדוק האם חלק מהחפצים לא מבוטחים כבר במקום אחר ובמסגרת ביטוח שכבר עשיתם. הרבה פעמים אנשים משלמים על אותו ביטוח פעמיים, וחוץ מתרומה לחברת הביטוח, כמובן שאין בכך הרבה היגיון. לכן שווה להתעקש, לברר ולבדוק על מה אתם משלמים, כי חשוב לדעת מתי באמת יגיע לכם כיסוי ופיצוי ומתי לא.

למה כדאי לעשות ביטוח תכולת דירה?

האם חברת הביטוח באמת תיתן לכם את הכסף שמגיע לכם בגין הנזק?

כולנו מכירים את הסיפורים הנוראיים על תביעות אינסופיות כנגד חברות ביטוח כאלה ואחרות. לכן ברור מדוע נעדיף להימנע ממצבים כאלה, כי מי היה רוצה להתחיל לשלם עכשיו לעורכי דין אם בסך הכול הוא רוצה לקבל את הפיצוי שחברת ביטוח הבטיח לו? לכן, בבואכם לבחור את חברת הביטוח שאצלה תעשו ביטוח תכולת דירה, חשוב לברר עד כמה היא אמינה.

תוכלו לעשות זאת בקלות רבה בימינו, כי כל שעליכם לעשות הוא בירור קצר אונליין. בדקו האם אתם מוצאים חוות דעת חיוביות אודות החברה שאליה אתם חושבים לפנות וכך תוכלו להחליט איפה כדאי לכם להיות מבוטחים.

ביטוח תכולת דירה
תוכן עניינים
מאמרים נוספים שיעניינו אתכם
ביטוח רעידת אדמה בית משותף
ביטוח רעידת אדמה בית משותף

למרות שלא ממש נעים לחשוב על זה, כולנו יודעים כי רעידות אדמה, כמו הרבה אסונות אחרים, הן חלק מהחיים. למעשה, מחקרים מראים שישראל נמצאת בנקודה גיאוגרפית מאוד בעייתית בנושא הזה

קרא עוד »
פנו אלינו עכשיו וקבלו מגוון הצעות מותאמות אישית עבור ביטוח בניין משותף