למה כולם עושים היום ביטוח בניין משותף?

כל בניין שיש בו יותר ממספר דירות הוא בניין משותף. בניינים משותפים יכולים לכלול חמש או שש דירות, אך הם יכולות לכלול עשרות דירות, כפי שקורה בגורדי השחקים שנבנים לאחרונה בישראל. מה שמשותף לכל הבניינים האלה, הוא שיש בהם שטחים שונים שנמצאים תחת האחריות של כל השכנים. בחלק מהבניינים השטחים כוללים לובי, חדר מדרגות, מעליות ועוד. בחלק אחר של הבניינים המשותפים יש גם חדרי כושר, בריכות וכדומה. זה נשמע לכם מוכר? גם אתם רכשתם לא מזמן דירה בבניין משותף? אם כך, חשוב שתבינו: אתם לא רוצים להעביר אפילו עוד לילה אחד בלי ביטוח בניין משותף. כל האנשים שאתם מכירים לא במקרה עשו ביטוח כזה, שכן מדובר על ביטוח שנותן שקט נפשי. זה בדיוק מה שאתם רוצים כאשר אתם נכנסים לגור בדירה חדשה, אז למה אתם עדיין מחכים?

מתי הביטוח יוכל לסייע?

אומנם כל מי שעושה ביטוח בניין משותף לא רוצה למצוא את עצמו במצב שבו הוא צריך להפעיל את הביטוח, אך זה בהחלט עלול לקרות. יש מקרים רבים ומצבים שונים שבהם ביטוח כזה יוכל לכסות את הנזק. למשל: אם קורה משהו לחלק מסוים של המבנה וצריך לשפץ אותו. אם הנזק נגרם על ידי שריפה, פיצוץ בנצרת או בכל מיני דרכים אחרות, ואם צריך לעשות תיקון או שיפוץ – הביטוח יכסה. בנוסף, ביטוח כזה יכול לכסות לא פעם גם תאונות שנגרמות לאנשים בתוך הבניין. בנקודה הזאת חשוב להבין: לא מדובר רק על תאונות שעלולות לקרות לדיירי הבניין. מדובר גם על כיסוי ופיצוי כלכלי שאנשים זרים שיכנסו לבניין יקבלו אם חלילה הם יעברו תאונה בשטח הבניין. לכן, אם אתם לא רוצים לשלם בעצמכם פיצוי למנקה שאתם אפילו לא מכירים, ברור שעליכם לעשות ביטוח בניין כמה שיותר מקיף.

איזו חברת ביטוח מהווה את הכתובת הנכונה?

לבחור חברת ביטוח זה לא דבר פשוט. זה נכון בין אם מדובר על ביטוח בניין משותף ובין אם מדובר על כל ביטוח אחר. לכן, אם יש לכם התלבטות, בהחלט אפשר להבין אתכם. זו בדיוק הסיבה שבגללה כדאי להשקיע במחקר קצר ולנסות להבין: מה בעצם כל חברת ביטוח יכולה להציע לכם? איפה תקבלו את הכי טוב שיש? והאם המחירים אצל כל חברות הביטוח זהים? שווה לבדוק את הדברים ובצורה כזאת לבחור חברת ביטוח שבשעת צרה באמת תיתן לכם את המענה שאתם מצפים לקבל.

 

למה כולם עושים היום ביטוח בניין משותף
תוכן עניינים
מאמרים נוספים שיעניינו אתכם
עלות ביטוח צד ג לבניין
עלות ביטוח צד ג לבניין

ביטוח מבנה צד ג' ועלות ביטוח צד ג לבניין הוא היבט משמעותי ביותר בניהול של נכסים מסוגים שונים. עם זאת, מדהים לגלות שלעיתים קרובות, למרות שהביטוח הזה הוא בעל חשיבות

קרא עוד »
פנו אלינו עכשיו וקבלו מגוון הצעות מותאמות אישית עבור ביטוח בניין משותף