מה זה בדיוק אומר ביטוח קריסת בניין?

אחרי שעבדתם קשה לא מעט שנים הצלחתם, בשעה טובה, לקנות דירה לכל המשפחה? אתם גרים בה בהנאה עם האנשים שאתם הכי אוהבים? אם כך, ברור מדוע לא תרצו לדמיין מצב שבו יום אחד, בלי שום הודעה מוקדמת, הבניין שלכם קורס. יחד עם זאת, זה עלול לקרות, כי כבר היו דברים מעולם. בניינים קורסים בכל מקום בעולם, כולל בישראל, ויכולות להיות לכך סיבות שונות ומגוונות. למשל, הסיבה יכולה להיות בניה לקויה מלכתחילה, רעידת אדמה, פיצוץ של בלון גז או כל סיבה אחרת. השאלה האמיתית היא: מה עושים אם דבר כזה קורה? מעבר לכך שנרצה, כמובן, להציל את הנפש ואת הגוף, נצטרך לעשות משהו גם עם הנזק הכלכלי. המבנה נהרס ואותה דירה שאתם עדיין משלמים עליה משכנתא, למעשה לא קיימת יותר. לכן ניתן להבין את החשיבות של ביטוח קריסת בניין, שכן רק ביטוח כזה יוכל לתת לכם את המענה שתזדקקו לו במצב נוראי שכזה.

בדקו היטב מה כולל הביטוח שלכם

ממש כפי שאתם יכולים לעשות ביטוחי רכב שונים, כך קורה גם לגבי ביטוח קריסת בניין. משמעות הדברים היא שבהחלט כדאי יהיה לבדוק על מה אתם חותמים ואיזו פוליסה אתם מקבלים. למשל, האם יש מצבים שמוגדרים בפוליסת הביטוח שבהם חברת הביטוח לא תממן את הנזק? האם זה משנה מה גרם לקריסת הבניין? יש מגוון רחב של אפשרויות בתחום הזה. לכן כדאי לעבור על כל הפרטים ולראות שאתם עומדים לחתום על פוליסת ביטוח שבאמת תענה על הציפיות שלכם. אומנם לא תרצו להיות במצב שבו אתם באמת צריכים להתקשר ולפנות אל חברת הביטוח כי קרה אסון, אך אין לדעת מה צופן העתיד. לכן חשוב מאוד לבחור חברת ביטוח שבאמת אפשר לסמוך עליה ולדעת שהיא תעזור לכם בכל מצב.

האם המחירים יקרים?

זה ברור שאם אתם עושים ביטוח קריסת בניין ואתם רוצים לקבל את הכיסוי הכי נרחב שיש, זה יעלה לכם כסף. יחד עם זאת, זה לא אומר שאתם חייבים לשלם מחירים מופקעים, ובהחלט יש מקום לברר את העלויות מראש. מה באמת ישפיע על המחיר? והאם ככל שתשלמו יותר כך זה אומר שתקבלו גם שירות יותר טוב אם משהו באמת יקרה? זה לא לגמרי כך. לכן יש טעם לברר על איזה מחירים מדובר ובהחלט כדאי שתפנו במקביל אל כמה חברות ביטוח שונות. אתם תראו שלא תצטערו על השוואת המחירים כי זה יסייע לכם לחסוך מעט בעלויות.

ביטוח קריסת בניין

 

ביטוח קריסת בניין נזילת מים
תוכן עניינים
מאמרים נוספים שיעניינו אתכם
עלות ביטוח צד ג לבניין
עלות ביטוח צד ג לבניין

ביטוח מבנה צד ג' ועלות ביטוח צד ג לבניין הוא היבט משמעותי ביותר בניהול של נכסים מסוגים שונים. עם זאת, מדהים לגלות שלעיתים קרובות, למרות שהביטוח הזה הוא בעל חשיבות

קרא עוד »
פנו אלינו עכשיו וקבלו מגוון הצעות מותאמות אישית עבור ביטוח בניין משותף