מה קורה אם לא עושים ביטוח בניין

בשנים האחרונות אנחנו רואים עוד ועוד גורדי שחקים שנבנים באזורים שונים בישראל. זה אומנם התחיל בתל אביב ובמרכז הארץ, אך היום גם בערים כמו חיפה אנחנו רואים אינספור בניינים גבוהים שיש בהם עשרות דירות. החיים בבניין משותף אומנם מביאים איתם לא מעט אתגרים, אך בפועל הם גם יכולים להיות נוחים מאוד מלא מעט בחינות, ולעיתים גם זולים יותר בהשוואה לבית פרטי שנוכל לקנות.

לכן אפשר להבין מדוע גם אתם, כמו רבים אחרים, בחרתם לקנות דירה בבניין משותף, אך רגע לפני שאתם נכנסים לגור בו בשלווה, יש כמה דברים שכדאי לדעת. למשל: מה קורה אם לא עושים ביטוח בניין ? זה נכון שביטוח בניין, כמו כל הביטוחים האחרים שאנחנו עושים בחיים, זה משהו שלא נרצה להשתמש בו לעולם, אך מצד שני, אתם לא רוצים למצוא את עצמכם במצב שבו אתם צריכים ביטוח ואין לכם. זה עלול להיות אסון שקשה לתאר במילים, ולמעשה, אנשים שזה קרה להם, יוכלו לספר להם שהם הגיעו למצב כלכלי נוראי.

מה תעשה למענכם חברת הביטוח?

בבואנו לנסות ולענות על השאלה מה קורה אם לא עושים ביטוח בניין משותף חשוב לבדוק תחילה מה כוללת הפוליסה שעליה אתם חושבים לחתום. העניין הוא שאם פתאום יקרה אסון והבניין ייהרס, יתמוטט או אפילו יקרה לו נזק מקומי בלבד, הרי שחברת הביטוח היא זו שתישא בעלויות. אתם יודעים כמה פעמים קורה בבניינים משותפים, אפילו חדשים, שהצינור הראשי של הצנרת נהרס ומתפוצץ? יש לכם מושג לאיזה נוראי זה עלול לגרום? ומה עם השריפות הקשות שלעיתים פורצות בישראל בגלל השילוב בין רוח וחמסין? זו עוד בעיה חמורה שעלולה להרוס את הבניין שלכם עד ליסוד.

אם אתם תוהים מה קורה אם לא עושים ביטוח בניין, התשובה היא: אסון. כלומר, השכנים מתחילים לריב ביניהם, מנסים לגייס כספים ובסופו של דבר אנשים מגיעים למצבים של עוני. לכן, אם אתם לא רוצים למצוא את עצמכם במצב דומה, חשוב מאוד לדבר עם השכנים על הנושא הזה עוד היום ולעשות כבר עכשיו ביטוח בניין משותף כמה שיותר מקיף.

חברת ביטוח טובה

חשוב מאוד לבדוק לא רק שאתם עושים ביטוח לבניין, אלא רצוי גם לעשות הכול כדי לבחור בחברת ביטוח טובה. על מנת שתוכלו להיות רגועים, לישון בשקט ולדעת שיהיה לכם לאיפה לפנות אם משהו יקרה, חשוב לברר: מי זו חברת הביטוח? האם היא וותיקה? איזה שירות היא מציעה? והאם היא לרוב נותנת מענה ללקוחות שלה או מתנערת מהם בדיוק כשהם הכי זקוקים לה? כדאי לקרוא כמה שיותר התרשמויות וחוות דעת שונות אודות חברת הביטוח שמעניינת אתכם. כך תוכלו להחליט האם לעשות ביטוח אצל אותה חברת ביטוח או לבחור בסוכנות אחרת עם חוות דעת יותר חיוביות.

מה קורה אם לא עושים ביטוח בניין

ביטוח בניין
תוכן עניינים
מאמרים נוספים שיעניינו אתכם
עלות ביטוח צד ג לבניין
עלות ביטוח צד ג לבניין

ביטוח מבנה צד ג' ועלות ביטוח צד ג לבניין הוא היבט משמעותי ביותר בניהול של נכסים מסוגים שונים. עם זאת, מדהים לגלות שלעיתים קרובות, למרות שהביטוח הזה הוא בעל חשיבות

קרא עוד »
פנו אלינו עכשיו וקבלו מגוון הצעות מותאמות אישית עבור ביטוח בניין משותף