הכול על ביטוח בניין משותף

לאחרונה לקחתם חלק באסיפת דיירים? כולם התחילו לדבר על החשיבות של ביטוח בניין משותף? אם כך, כדאי שתדעו שזה בהחלט נכון. זה לא משנה איך ולמה עד היום לא עשיתם ביטוח כזה, כי מה שחשוב זה לעשות אותו כמה שיותר מהר. העניין שהרבה פעמים אנשים לא מבינים, זה שלא תמיד העובדה שלכל אחד יש ביטוח דירה מספיק. מה קורה אם נגרם נזק לבניין עצמו? מי צריך לממן את התיקון? ולאיזה סכומים זה יכול להגיע? אתם לא רוצים למצוא את עצמכם במצב הזה ולכן כדאי שתעשו עוד היום ביטוח בניין משותף. מה שכן, חשוב להבין שמדובר על עולם ומלואו. לכן, רגע לפני שאתם בוחרים את הביטוח הנכון ביותר לבניין שלכם, כדאי יהיה לבדוק את הדברים לעומק ולראות שאתם עושים ביטוח שלא יאכזב אתכם.

מה יכול לכלול הביטוח?

 

יש אומנם אפשר לעשות ביטוח בניין משותף שכולל רק את המימון של שיפוץ בגין נזק כזה או אחר, אך בפועל אנחנו רואים שאפשר גם אחרת. למעשה, יש היום אופציה לעשות ביטוח בניין משותף שכולל גם את התחזוקה השוטפת של הבניין. בדרך ככל תחזוקה שוטפת של בניין מגורים כוללת:

 

  • ניקיון
  • גינון
  • החלפת נורות
  • בדיקות תקופתיות של מערכות שונות

 

בנוסף, יש אפשרות לעשות היום גם ביטוח בניין משותף שכולל תחזוקה מונעת לבניין. במסגרת הפעולות האלה מתבצעים לא מעט תיקון שמטרתם למנוע נזקים גדולים יותר בעתיד. למשל: חידוש והברקה של המרצפות, תחזוקה של מעליות, עבודות איטום שונות ועוד. יש אפשרות לעשות גם פוליסת ביטוח בניין משותף שתכלול שיפור של מערכות קיימות. כלומר, אם יש לכם מערכת אינטרקום בבניין או מספר מעליות, ניתן יהיה עם השנים לשפר אותן כדי שהן תחזקנה מעמד לזמן ארוך יותר. לכן, אם אתם כבר עושים ביטוח לבניין המשותף שבו אתם חיים, בהחלט כדאי לעשות כל מה שאפשר כדי שהביטוח יהיה נרחב.

 

ביטוח בית משותף

מאיזו חברת ביטוח תרצו לקבל שירות כזה?

 

אומנם כל מי שעושה היום ביטוח בניין משותף לא רוצה להגיע למצב שבו הוא באמת זקוק לביטוח, אך מצד שני, אין לדעת מה יוליד יום. לכן אנחנו יכולים להבין מדוע גם אתם חוששים מהעניין הזה ורוצים לפחות לדעת שאתם מבוטחים אצל חברה מובילה. זו הסיבה שבגללה, אם אתם רוצים לעשות ביטוח בניין משותף, כדאי יהיה לבדוק כל מה שאתם יכולים אודות חברת הביטוח ולא רק אודות הפוליסה שהיא מציעה לכם. האם חברת הביטוח רצינית ומקצועית? האם זו חברה שנותנת מענה מהיר וטוב לכל לקוח? חשוב להיות ערים לנתונים האלה כי חבל לבחור בחברה שלא תעזור לכם כשיהיה לכם צורך בכך. רצוי, כמובן, גם לעשות השוואת מחירים כי אין סיבה לבחור חברת ביטוח יותר מידי יקרה ביחס למחיר השוק.

הכול על ביטוח בניין משותף
תוכן עניינים
מאמרים נוספים שיעניינו אתכם
עלות ביטוח צד ג לבניין
עלות ביטוח צד ג לבניין

ביטוח מבנה צד ג' ועלות ביטוח צד ג לבניין הוא היבט משמעותי ביותר בניהול של נכסים מסוגים שונים. עם זאת, מדהים לגלות שלעיתים קרובות, למרות שהביטוח הזה הוא בעל חשיבות

קרא עוד »
פנו אלינו עכשיו וקבלו מגוון הצעות מותאמות אישית עבור ביטוח בניין משותף