ביטוח ועד בית – כל מה שחשוב לדעת

אם אתם גרים בוילה או בית פרטי  – תמשיכו האלה. אבל אם אתם גרים בבית משותף, המאמר הזה הוא חובה עבורכם. לכולנו יש ביטוח. חיים, בריאות, רכב, משכנתא ואם מי פעם אנחנו טסים לחו"ל אז גם ביטוח נסיעות. אבל יש ביטוח אחד שבוא לא פחות חשוב מכל השאר.  ביטוח ועד בית. נכון, הועד זה משהו שולי בחיינו וגם ככה זה יותר מילוי חובה מאשר משהו שבחרנו בו.  נפגשים פעם בחצי שנה במקרה הטוב ופעם בשנה במקרה הפחות טוב. מרכלים קצת, מאשרים את התקציב וממשיכים בשגרת החיים. עד ש..

עד שביום שישי בערב הביוב נסתם, כל חדר המדרגות מלא במים מסריחים וכל השכנים זועמים. ולך תזמין אינסטלטור, ולך תשלם לו וביום ראשון להתחיל לטפל באיתור מקור התקלה והחזרת המערכת לשגרה. ופה בדיוק נכנס העניין ה"שולי" הזה של ביטוח ועד בית. כי אם דאגתם לביטוח עם פוליסה שמכסה אתכם כנדרש, הרי שברגע האמת כל מה שנדרש זה טלפון קטן לסוכן או למוקד וכל העניין יהיה בטיפול, בלי כאב ראש ובלי עצבים.

ביטוח ועד בית עד הבית

אז מה צריך לוודא כעושים ביטוח עבור הועד?

ראשית, חשוב להבין שכל חברי הועד חשופים לתביעות. החל מנזקי צנרת וחשמל ועד צד ג'. ובצד ג' הכוונה למנקה שמחליקה במדרגות בעת הניקוי ושוברת רגל, בגנן שחתך את היד בעת העבודה בגינה ואפילו בניין שכן שנפגע מעץ בגינה שלכם שנפל וגרם נזק.

אז כיסוי לצד ג' זה ברור ומובן. בהקשר הזה מומלץ להגדיר גבולות אחריות של החל מ 500,000 ₪ ועד ל 10,000,000 מיליון ₪. זה אולי נשמע מופרך ודמיוני, אבל תאמינו לנו שברגע האמת זה הופך להיות קריטי.

שטח כיסוי – הפוליסה צריכה לכלול ולפרט אילו שטחים נכללים – חללים משותפים כגון לובי, חדר מדרגות, מעלית וכו'.

רעידות אדמה – היום כבר יודעים שזה לא עניין של האם אלא של מתי. לכן חשוב לוודא שהביטוח כולל כיסוי למקרה של נזק כתוצאה מרעש אדמה.

כפי שהזכרנו לעיל, אינסטלציה זה חשוב. מומלץ מאוד לוודא שהפוליסה כולל כיסוי למקרים של נזקי צנרת, כולל אפשרות להזמנת אינסטלטור פרטי, כך שלא תהיו תלויים במוקד שעובד עם אינסטלטורים לא מקצועיים שרק יחמירו את הנזק במקום לתקן אותו.

חשמל – כיסוי לנזקי חשמל יעזור לכם מאוד בעיקר בימי גשם כשפתאום בגלל רטיבות יש קצר חשמלי בבניין. אף אחד לא אוהב להיות בחושך..

כספים- לועד הבית יש קופה ובקופה יש כספים. חשוב לוודא שגם לזה יש כיסוי שכן אם חלילה וחס הכסף נעלם או שחסר זה עלול להצית ריב שכנים מיותר.

בלא מעט בתים משותפים יש כיום בריכה או לכל הפחות חדר כושר משותף -גם שם חשוב לעשות כיסוי דרך ביטוח ועד הבית כדי להימנע מתביעות מיותרות במקרים כאלו ואחרים.

כיסוי למעלית, לבריכה ולחדר כושר השייכים לבניין המגורים.

חבות מעבידים – פה אנחנו מתייחסים לאלו שאנחנו מעסיקים כגון המנקה של חדר המדרגות והגנן של הנוי בחצר. למעשה אנחנו בתור ועד הבית נחשבים למעסיקים שלהם ויש לנו אחריות עליהם במקרה שהם נפצעים בעת מילוי תפקידם.

ביטוח ועד בית – חובה בכל בית

אז אל תגידו לנו זה לא יקרה או אנחנו כבר שנים עם אוו ביטוח ומסודרים. קחו אחריות, פנו אלינו ותוודאו שהביטוח שיש לועד הבית שלכם אכן מכסה אתכם כנדרש וסוגר את כל הפינות. כל פינה שתכסו היום דרך הפוליסה בביטוח ועד בית תחסוך לכם הרבה כאב ראש וכספים ביום סגריר.

פנו אלינו בטלפון או בקישור>>

ביטוח ועד בית – כל מה שחשוב לדעת
תוכן עניינים
מאמרים נוספים שיעניינו אתכם
פנו אלינו עכשיו וקבלו מגוון הצעות מותאמות אישית עבור ביטוח בניין משותף