ביטוח חבות מעבידים

בתור מעסיקים אתם בוודאי מודעים היטב לסיכונים שאליהם אתם חשופים וברור שתרצו להגן על עצמכם כמה שרק אפשר. השאלה היא איך עושים זאת ובאיזה מכל ביטוחים הקיימים באמת כדאי לכם לבחור. חשוב להבין: אם לא תהיו מכוסים על ידי הביטוח הטוב ביותר שיש, עלול מאוד להיות שתמצאו את עצמכם מתמודדים עם תביעות ענק שישנו את המשך חייכם. לכן, אם אתם יכולים לעשות ביטוח חבות מעבידים וכך לישון בשקט, למה לחשוב פעמיים? ביטוח זה מכסה אתכם בלא מעט מקרים שבהם האחריות שלכם, המעבידים, כלפי העובדים הינה ברורה. כלומר, בכל מצב של פגיעה פיזית או, חלילה, מוות, אשר נגמרו כתוצאה מתאונה או מחלה במסגרת העבודה, הביטוח יכסה את הנזק ואת עלות הטיפולים או השיקום.

למי כדאי לעשות ביטוח חבות מעבידים?

חשוב לדעת שביטוח חבות מעבידים מתאים לעסקים מסוגים שונים. לדוגמה:

  • לעסקים שמתנהלים במשרדים
  • למפעלים מסוגים שונים
  • לעסקים אחרים עם עובדים רבים

ביטוח חבות מעבידים מיועד לחברות שמעסיקות עובדים, וכמובן שככל שיש יותר עובדים בחברה כך החשיבות של הביטוח הזה גדלה. כמו כן, כדאי לדעת שגם הנושא של מחלות מקצוע, כלומר מחלות שבהן העובדים עלולים לחלות כתוצאה מעבודה מסוימת, נכלל תחת הביטוח הזה, כמו גם מקרים של רשלנות מסוגים שונים. בדרך כלל ביטוח חבות מעבידים כולל שני סוגים של כיסויים: הראשון הוא פיצוי כספי בגין הפגיעה הגופנית והשני הוא כיסוי הוצאות משפטיות להגנה מפני תביעות מצד העובדים. כמו כן, יש גם חברות ביטוח שמציעות פוליסות מורחבות ולכן בהחלט כדאי לקחת בחשבון גם את האפשרות הזאת.

ביטוח חבות מעבידים מה זה

מה כוללת פוליסה מורחבת ואיך בוחרים חברת ביטוח טובה?

אם אתם חושבים לעשות היום ביטוח חבות מעבידים ואתם לא בטוחים האם כדאי לעשות פוליסה מורחבת או לא, כדאי שתדעו שבמקרים מסוימים זה יכול להיות קריטי. לדוגמה, אם העובדים שלכם נשלחים למשימות שונות לחו"ל לעיתים קרובות, כמובן שהפוליסה חייבת לכלול גם פגיעות שעלולות להתרחש בשליחות שכזו. כנוסף, יש מקרים שבהם אפשר יהיה להרחיב את הפוליסה גם לפעילויות חברתיות וספורטיביות מסוגים שונים, כך שגם פגיעות במהלך יום גיבוש נכללות בפוליסות מסוג זה.

אם אתם מתלבטים לגבי בחירת חברת הביטוח הטובה ביותר, רצוי לבדוק בשבע עיניים אל מי אתם פונים. האם באמת תקבלו את הכיסוי הדרוש לכם? והאם תקבלו מענה מהיר ברגע האמת? נסו לברר הכול מראש, בעזרת חוות דעת והמלצות, וכך תדעו איזו חברת ביטוח תיתן לכם את התמורה הטובה ביותר למחיר שאתם עומדים לשלם על הביטוח הזה.

 

הקראת המאמר לבעלי מוגבלויות:

ביטוח חבות מעבידים
תוכן עניינים
מאמרים נוספים שיעניינו אתכם
פנו אלינו עכשיו וקבלו מגוון הצעות מותאמות אישית עבור ביטוח בניין משותף