האם לכולם כדאי לעשות ביטוח ועד בית ?

הנטייה של הרבה מאוד ישראלים בימינו היא לקנות דירות בבניינים משותפים ובהחלט אפשר להבין מדוע. ראשית, יש היום גורדי שחקים מאוד מפוארים, יפים ומפנקים. שנית, לקנות בתים פרטיים זה כמעט תמיד הרבה יותר יקר ולכן זה לא באמת יכול להיות רלוונטי עבור כולנו.  קניתם לא מזמן דירה במגדל מפואר ויפה? יש בו אינספור שטחים משותפים וגם בריכה שמיועדת רק לדיירי הבניין? אם כך, ברור מדוע תרצו להבטיח שהחיים במבנה יהיו נוחים. חשוב שתדעו: כנראה שגם לבניין שבו קניתם דירה יש ועד בית, ועל הוועד הזה צריך להגן.

הוועד לרוב מורכב ממספר אנשים שעושים הכול למען הבניין: בין אם זה לבחור את החברה שתתחזק את הבניין ובין אם זה לשלם בעצמם את החשבונות השונים. לכן זה לא באמת הוגן שאותם חברי ועד בית יהיו חשופים לתביעות אישיות רק בגלל שהם ממלאים תפקיד אסטרטגי, מה גם שהם עושים זאת בהתנדבות. תוהים מה הפתרון הנכון למצב? פשוט מאוד: ביטוח ועד בית.

אל תדחו את החתימה על הפוליסה

ביטוח ועד בית זה משהו שאפשר לעשות היום גם באינטרנט תוך מספר דקות, כך שלא כדאי לכם לדחות עוד ועוד את הדברים. אומנם זה נכון שכדאי לקבל הסכמה מהשכנים, כי אחרי הכול, כולם יממנו ביחד את הביטוח, אך בפירוש לא כדאי לחכות אם העניין. אנשים לא תמיד מבינים שלא מדובר רק על ביטוח שמגן על אותם חברי וועד בית מפני תביעות שמגיעות מצד הדיירים בבניין.

למעשה, גם אם מישהו נכנס לשטח הבניין, שובר את היד ורוצה לתבוע כדי לקבל פיצוי, הוא יוכל לתבוע באופן אישי את חברי ועד הבית. לכן יש משמעות לביטוח הזה, ולמען האמת, אם אפשר לעשות הכול ממש ברגעים אלה ולדאוג לכך שתהיה לכם פוליסת ביטוח ועד בית, איפה כאן הדילמה?

בדקו כמה תשלמו ועל מה

מה שכן חשוב לבדוק כשעושים ביטוח משמעותי כמו ביטוח ועד בית, זו השאלה כמה תשלמו. אומנם ככל שיש יותר דיירים בבניין זה באמת יוצא יותר זול לכל אחד, אבל מצד שני, זה עדיין לא אומר שכדאי לבחור את חברת הביטוח עם התעריפים הכי יקרים וגבוהים שיש. בדקו מה כולל הביטוח, איזה כיסוי יוכלו לקבל חברי הוועד ואיפה זה יוצא לכם יותר משתלם.

בנוסף, חשוב גם להשקיע ולקרוא מספר חוות דעת של לקוחות אחרים אודות חברת הביטוח שאליה אתם פונים. זה לא באמת הגיוני לעשות בימינו ביטוח ועד בית אצל חברת ביטוח שרק עסוקה בלהתנער מהלקוחות שפונים לקבל ממנה שירות. לכן, אם תקראו את חוות הדעת אודות החברות השונות, תוכלו לבחון מראש חברה מובילה ואמינה שתיתן לכם שירות מוצלח לכל אורך הדרך ובכל הזדמנות שבה תזדקקו לביטוח שלכם.

האם לכולם כדאי לעשות ביטוחי ועדי בתים

האם לכולם כדאי לעשות ביטוח ועד בית ?
תוכן עניינים
מאמרים נוספים שיעניינו אתכם
פנו אלינו עכשיו וקבלו מגוון הצעות מותאמות אישית עבור ביטוח בניין משותף