כל מה שרציתם לדעת על ביטוח ועד בית

אתם עומדים להציע את עצמכם לתפקיד ועד הבית ורוצים להבטיח שתוכלו למלא את המשימה על הצד הטוב ביותר?
חשוב לכם לא למצוא את עצמכם במצב בעייתי? אם כך, כדאי שתדעו שאתם לא היחידים. בישראל תפקיד ועד הבית מתבצע בהתנדבות,
מה שמסביר מדוע לא כולם מתלהבים למלא את התפקיד הזה, אך יתרה מכך, עלולים גם להיות בתפקיד הזה סיכונים. לדוגמא, אם תהיו בוועד ולא יהיה לכם ביטוח אתם עלולים למצוא את עצמכם מתמודדים עם תביעה אישית כנגדכם.
לכן ביטוח ועד חשוב כל כך, כי מה פתאום שגם תתנדבו למען הבניין שלכם וגם תסכנו את עצמכם בכך שתהיו חשופים לתביעות?

כיצד הביטוח יוכל לעזור ברגע האמת?

ביטוח ועד בית הוא הביטוח היחיד שיעזור לכם אם חלילה מישהו יחליט לתבוע אתכם.

 זה יכול להיות שליח שיעבור תאונה בשטחים הציבוריים של המבנה שלכם, עובד ניקיון, גנן או כל איש מקצוע אחר.
העניין הוא שאותו אדם שעובר תאונה יכול לבחור לתבוע אישית את ועד הבית ובמצב כזה, אם לא יהיה לכם ביטוח, תמצאו את עצמכם מתמודדים עם תביעה בהיקף גדול במיוחד. לעומת זאת,
מי שיש לו ביטוח ועד בית יכול לישון בשקט, שכן במצב כזה, אפילו אם הוועד לא הקפיד על משהו, עשה טעות או שמישהו נפגע, הרי שהביטוח הוא זה שמכסה את העניין.

חברת הביטוח שלכם

כמובן שלכל חברת ביטוח יש פוליסות קצת שונות להציע ללקוחות השונים ולכן בהחלט יש טעם לבדוק את הנושא הזה לעומק. האם אתם בטוחים שאתם יודעים באיזו חברת ביטוח תרצו להיות מבוטחים?
והאם באופן אוטומטי כדאי לבחור את אותה חברה שבה יש לכם גם ביטוח רכב? התשובה היא בפירוש לא. לכן, כאשר אתם חושבים על ביטוח ועד בית יש טעם לעשות תחילה סקר קצר ולברר כל מה שניתן אודות חברת הביטוח.
לדוגמא, האם זו חברה שקיימת כבר הרבה שנים?

והאם אנשים אחרים שעשו ביטוחים אצל אותה חברה יצאו מרוצים ברגע האמת? תוך כמה זמן תוכלו לקבל מענה? וכמה מקיף יכול להיות הביטוח שלכם?

חשוב לברר מה יהיה הכיסוי שתוכלו לקבל מהביטוח בעת צרה, כי אין טעם לעשות ביטוח שבסופו של דבר ידרוש מכם לשלם השתתפות עצמית גבוהה מידי. ככל שתעשו יותר בירורים מראש כך תגדילו את ההסתברות שתצאו מרוצים, אז למה אתם מחכים?

כל מה שרציתם לדעת על ביטוח ועד בית
תוכן עניינים
מאמרים נוספים שיעניינו אתכם
פנו אלינו עכשיו וקבלו מגוון הצעות מותאמות אישית עבור ביטוח בניין משותף