למה גם אתם חייבים לעשות ביטוח ועד בית?

מאז שאתם זוכרים את עצמכם תמיד השכנים האחרים ממלאים את תפקיד וועד הבית? הגעתם למסקנה שהשנה לא תהיה לכם יותר אפשרות להתחמק מהעניין ואתם תוהים איך לעשות את זה בצורה נכונה? אם כך, כדאי שתדעו שמעבר לכל אותם דברים שאתם צריכים לדאוג להם בתור הוועד, רצוי מאוד גם לעשות את הדברים תוך מינימום סיכונים. זה אומר שאם אתם יכולים לעשות ביטוח ועד בית וכך לדאוג לעצמכם לכיסוי לכל צרה שלא תבוא, רצוי לעשות זאת.

מתי הביטוח הזה יכול להיות משמעותי?

עד היום לא יצא לכם בכלל לשמוע על ביטוח ועד בית ואתם תוהים מדוע זה יכול להיות רלוונטי? אם כך, קחו לדוגמא מצב שבו מנקה מגיע לנקות את הבניין, מועד, שובר את היד ומוכיח שהמעידה הזאת נגרמה כתוצאה מליקוי בבניין עצמו. במקרה כזה הוא יכול אומנם להחליט שהוא תובע את השכנים או את הבניין, אך הוא יכול לתבוע אישית וישירות את ועד הבית. מה תעשו במצב כזה? והאם הגיוני ומוסרי שאתם, בתור ועד הבית, תיקחו על עצמכם את האחריות במקום כל השכנים? תביעות כאלה עלולות להסתכם בסכומים של עשרות אלפי שקלים ולכן, אם אתם לא רוצים למצוא את עצמכם במצב לא נעים ומסובך שכזה, רצוי שתעשו ביטוח ועד בית עוד היום. זה נכון שתוכלו לדחות את הדברים ולקוות "שיהיה בסדר", אך אתם לא באמת יודעים מה יוליד יום ומה צופן לנו העתיד. לכן, אם אפשר לעשות הכול מראש ולדאוג לביטוח כבר עכשיו, מה פתאום שתדחו את העניין?

כמה תשלמו על ביטוח מהסוג הזה?

ביטוח ועד בית, ביטוח בניין משותף או אפילו ביטוח דירה זה מסוג אותם הדברים שלא תמיד יהיו זולים. לכן ברור מדוע אתם מתלבטים ותוהים כמה זה יכול לעלות ואיפה תמצאו את ההצעה הכי טובה שיש. אם חשבתם לרגע לוותר על השוואת מחירים ולעשות את הביטוח במקום הראשון שאליו אתם פונים, כדאי שתדעו שזה חבל, שכן לא פעם השוואת מחירים יכולה להועיל ולעזור לכם לחסוך לא מעט. עוד נתונים שכדאי לברר כשחושבים לעשות ביטוח ועד בית זו השאלה האם חברת הביטוח נוהגת לתת מענה במהירות? על כמה יעמוד הכיסוי שתוכלו לקבל? והאם לקוחות אחרים של אותה חברה ממליצה עליה בחום? רצוי לעשות גם את הביטוח הכי מקיף שאפשר לכל צרה שלא תבוא.

למה גם אתם חייבים לעשות ביטוח ועד בית?
תוכן עניינים
מאמרים נוספים שיעניינו אתכם
פנו אלינו עכשיו וקבלו מגוון הצעות מותאמות אישית עבור ביטוח בניין משותף