הביטוח שלא תוכלו לישון בלעדיו

כולנו רגילים לעשות אינספור ביטוחים במהלך החיים. אנחנו עושים ביטוחים שונים כמו: ביטוח חיים, ביטוח דירה, ביטוח נסיעות לחו"ל ועוד. עם זאת, לא אחת קורה שאנשים שוכחים את אחד מהביטוחים החשובים ביותר, והוא: ביטוח בית משותף. לכן, אם גם אתם גרים בבית משותף ואם אתם לא ממש בטוחים שיש לבית המשותף שלכם ביטוח, זה הרגע לעשות משהו בנידון. יש היום בתים משותפים עם שטחים רחבים שלמעשה נמצאים תחת האחריות של כל בעלי הדירות בבניין. השטחים המשותפים האלה יכולים לכלול מעליות, חדרי מדרגות, לובי ולמעשה כל שטח שנחשב למשותף. לכן הגיע הזמן להבין: כל מה שקורה בשטח הזה של הבניין נמצא תחת האחריות של כולכם – בעלי הדירות בבית המשותף. לכן, אם אתם לא רוצים למצוא את עצמכם במצב שבו אתם צריכים פתאום לגייס הון עתק לטובת שיפוץ או פיצויים למישהו שנפגע בבית המשותף שלכם, ביטוח הוא התשובה.

עיקרי הפוליסה שעליה אתם חותמים

אי אפשר לדבר על האפשרות של ביטוח בית משותף ולא להזכיר גם את השאלה על מה בעצם אתם משלמים. כלומר, מה כלול הפוליס הזאת ומתי באמת תוכלו לפנות אל חברת הביטוח שלכם כדי לקבל ממנה פיצוי, כיסוי או כל עזרה אחרת? כדאי לדעת שגם בתחום הזה, כפי שקורה לגבי הרבה ביטוחים אחרים, אנחנו רואים אפשרויות שונות. יש אפשרות לעשות פוליסה בסיסית ביותר לעומת פוליסה יותר נרחבת. אם אתם באמת רוצים להיות רגועים ולא לדאוג, כדאי שתעשו ביטוח בית משותף שכולל גם תאונות של צד ג'. זה אומר שאפילו אם עובר אורח יכנס לבניין ויעבור בו תאונה, אתם תהיו מכוסים. אומנם זו האחריות שלכם כי הבית המשותף שייך לכם, אך אם יהיה לכם ביטוח, תוכלו להיות רגועים. חברת הביטוח תדאג לשלם פיצויים לאותו עובר אורח שנפגע, אז למה לחשוב פעמיים לפני שאתם עושים ביטוח כזה?

כך תבחרו חברת ביטוח מנצחת

כל אדם שרוצה לעשות ביטוח, ולא משנה על איזה ביטוח מדובר, רוצה להיות מבוטח אצל חברה אמינה. בסופו של דבר, מה שאנחנו רוצים זה שחברת הביטוח שלנו תיתן לנו מענה בעת הצורך. לכן כדאי שתעשו כל מה שאתם יכולים כדי להיות מבוטחים אצל חברת ביטוח מנצחת. זה אומר שחברת הביטוח צריכה להיות וותיקה, אמינה וגם להציע זמינות מרבית לכל אחד ואחד מהלקוחות שלה. נסו לברר מראש כמה שיותר נתונים אודות חברת הביטוח שמעניינת אתכם וכך תוכלו לדעת האם היא באמת תתאים לכם או לא.

הביטוח שלא תוכלו לישון בלעדיו

ביטוח
תוכן עניינים
מאמרים נוספים שיעניינו אתכם
ביטוח רעידת אדמה בית משותף
ביטוח רעידת אדמה בית משותף

למרות שלא ממש נעים לחשוב על זה, כולנו יודעים כי רעידות אדמה, כמו הרבה אסונות אחרים, הן חלק מהחיים. למעשה, מחקרים מראים שישראל נמצאת בנקודה גיאוגרפית מאוד בעייתית בנושא הזה

קרא עוד »
פנו אלינו עכשיו וקבלו מגוון הצעות מותאמות אישית עבור ביטוח בניין משותף