למה גם לכם כדאי לעשות עוד היום ביטוח בית משותף?

לאחרונה יצא לכם לשמוע על אנשים שהבית המשותף שלהם ספג נזק? בבית הסמוך לכם היה פיצוץ בצנרת וחלק גדול מהבית עצמו ניזוק? אם כך, בוודאי יצא לכם גם להתעניין בנושא מימון התיקון. זה ברור שככל שהבית המשותף יותר גדול, מפואר ויוקרתי, כך גם תיקון הנזקים יעלה יותר. מה באמת עושים במצב כזה? ומה קורה אם לאחד מדיירי הבית המשותף אין כסף לשלם על התיקון? זה לא מצב חריג, שכן תאונות כאלה קורות. יתרה מכך, זה גם לא מצב חריג שלא לכל השכנים יש כסף לממן את התיקון של הנזק שנגרם. לכן, אם אתם רוצים למצוא את עצמכם במצב נוראי כזה, חשוב שתעשו ביטוח בית משותף.

מי צריך לממן את הביטוח?

כשמדברים על האפשרות של ביטוח בית משותף חשוב לענות על שתי שאלות: מה כולל הביטוח ומי מממן אותו? מבחינת השאלה מה כולל הביטוח, אנחנו רואים שכמובן שיש אפשרות לבחור בין פוליסות ביטוח שונות. זה אומר שאתם יכולים לבחור פוליסה נרחבת יותר או פחות. ההיגיון אומר שאם אתם כבר עושים ביטוח בית משותף, כדאי יהיה להוסיף לו גם חבות כלפי צד ג'. בנוסף, אם אתם כבר עושים ביטוח כזה, כדאי שתעשו את הביטוח הכי נרחב שאפשר. כך תוכלו לישון בשקט ולדעת שבין אם הגורם לבעיה הוא פיצוץ בצנרת ובין אם הגורם הוא אחר – חברת הביטוח תעזור לכם. מבחינת השאלה מי באמת צריך לשלם על הביטוח, אנחנו רואים שכל בעלי הדירות בבית המשותף צריכים לשאת בתשלום. זה גם הגיוני, כי אחרי הכול, ביטוח כזה יגן ויעזור לכל אחד מבעלי הדירות בבית המשותף. בנוסף, כאשר מספר שכנים חולקים ביניהם את העלויות, זה יוצא הרבה יותר זול לכל שכן. לכן, אם עוד לא עשיתם ביטוח כזה, כדאי שתעלו את הדברים בפני ועד הבית שלכם עוד היום.

בחירת חברת הביטוח הנכונה – אל תזלזל בעניין הזה!

מה שכן חשוב שתהיו מודעים לו לפני שאתם עושים ביטוח בית משותף, זה כל הנושא של בחירת חברת ביטוח. כולנו יודעים שיש חברות ביטוח שונות שפעילות בישראל בתחומים שונים ומגונים. לא חסרות גם חברות ביטוח שמציעות שלל ביטוחים שונים תחת קורת גג אחת. יחד עם זאת, מעטות הן חברות הביטוח שאפשר לסמוך עליהן בעיניים עצומות. בסופו של דבר, אם תנסו לחשוב למה בדיוק אתם מצפים מחברת הביטוח שלכם, אתם תראו שהתשובה היא שקט נפשי. אתם הרי רוצים להיות לקוחות של חברה שתיתן לכם מענה ועזרה. אתם לא רוצים לגלות שברגע האמת חברת הביטוח מתנערת מהאחריות שלה כלפיכם כלקוחות. לכן חשוב לקרוא כמה שיותר חוות דעת ולהבטיח שאתם בוחרים חברה אמינה שתמיד זמינה לכל לקוח.

 

למה גם לכם כדאי לעשות עוד היום ביטוח בית משותף
תוכן עניינים
מאמרים נוספים שיעניינו אתכם
ביטוח רעידת אדמה בית משותף
ביטוח רעידת אדמה בית משותף

למרות שלא ממש נעים לחשוב על זה, כולנו יודעים כי רעידות אדמה, כמו הרבה אסונות אחרים, הן חלק מהחיים. למעשה, מחקרים מראים שישראל נמצאת בנקודה גיאוגרפית מאוד בעייתית בנושא הזה

קרא עוד »
ביטוח
הביטוח שלא תוכלו לישון בלעדיו

כולנו רגילים לעשות אינספור ביטוחים במהלך החיים. אנחנו עושים ביטוחים שונים כמו: ביטוח חיים, ביטוח דירה, ביטוח נסיעות לחו"ל ועוד. עם זאת, לא אחת קורה שאנשים שוכחים את אחד מהביטוחים

קרא עוד »
פנו אלינו עכשיו וקבלו מגוון הצעות מותאמות אישית עבור ביטוח בניין משותף