למה כולם חייבים לעשות ביטוח נזילת מים צנרת משותפת

בחיי היומיום רובנו לא חושבים על תקלות שונות שעלולות להתרחש בבניין המשותף שבו אנחנו חיים. לכן ברור מדוע גם אתם לא ממש עצרתם לחשוב על העניין הזה, אך מה עושים באמת במקרה של נזילת מים צנרת משותפת? הצנרת המשותפת עוברות בכל המקומות של הבניין, וכאשר יש בה נזילה היא עלולה לגרום לנזקים חמורים. הנזקים עלולים להיווצר בדירות שנמצאות בבניין המשותף או בכל השטחים הציבוריים והמשותפים. מה שבטוח זה שצריך לעשות משהו בנידון, ואם אתם לא רוצים להתחיל לריב עם כל השכנים, רצוי לחשוב על הדברים מבעוד מועד. כלומר, במקום לחכות לרגע שבו זה יקרה אצלכם, תהיה נזילת מים צנרת משותפת, ולא תדעו מה לעשות, כדאי לדאוג עוד היום לרכישת ביטוח מבנה.

איזה ביטוח אתם צריכים?

אנשים לא תמיד מודעים לכך שכאשר חיים בבניין משותף, האחריות על כל החללים החיצוניים והמשותפים היא למעשה של כולם. לכן, אם אפשר לדאוג מראש שיהיו לכם את כל הביטוחים שצריך עבור השטחים המשותפים, למה שלא תעשו זאת? בצורה כזאת תוכלו להיות בטוחים שבין אם מדובר על צנרת שהתפוצצה, הצפה או ביוב שיש בו תקלה – יהיה לכם אל מי לפנות.

חברות הביטוח יכולות לשאת לא רק בעלויות של הנזקים אלא גם בעלויות התיקון, והכול בהתאם לסוג הפוליסה שעליה החלטתם לחתום. מה שבטוח זה שאפילו אם הכיסוי שתקבלו לא יהיה מלא ומקיף, זה עדיין עדיף מאשר למצוא את עצמכם במצב שאתם, והשכנים, צריכים לממן הכול לבד. לכן יש חשיבות רבה עבור רכישת ביטוח בניין משותף.

כך בוחרים את חברת הביטוח הכי טובה שיש

הרבה פעמים השאלה האם נצא מרוצים או לא מכיסוי כספי שנקבל במצבים כאלה, קשורה לחברת ביטוח שאליה אנחנו פונים. לכן אפשר להבין מדוע יש לכם דילמה בנושא, כי ההיגיון אומר שאם אתם בר עומדים לעשות ביטוח כזה, לא כדאי להתפשר עליו. לכן, כאשר אתם מתחילים לחפש לכם חברה מובילה שאלה תוכלו לעשות ביטוח מבנה משותף למקרים כמו נזילת מים צנרת משותפת, יש לברר כמה פרטים חשובים.

מי זו חברת הביטוח? האם היא מוכרת ובעלת מוניטין? מה יכלול השירות שתוכלו לקבל? והאם בעת צרה יעזרו לכם או שלא יענו לכם לטלפון? אם תקראו כמה חוות דעת אודות שירותי החברה והאמינות שלה, יהיה לכם הרבה יותר קל לבחור את החברה הנכונה ביותר עבורכם. אל תדחו את הדברים כי אין לדעת מתי תהיה נזילה חמורה בצנרת המשותפת של הבניין שלכם.

נזילות מים צנרת משותפת
נזילות מים צנרת משותפת
ביטוח נזילת מים הגנה מפני נזקים
תוכן עניינים
מאמרים נוספים שיעניינו אתכם
עלות ביטוח צד ג לבניין
עלות ביטוח צד ג לבניין

ביטוח מבנה צד ג' ועלות ביטוח צד ג לבניין הוא היבט משמעותי ביותר בניהול של נכסים מסוגים שונים. עם זאת, מדהים לגלות שלעיתים קרובות, למרות שהביטוח הזה הוא בעל חשיבות

קרא עוד »
פנו אלינו עכשיו וקבלו מגוון הצעות מותאמות אישית עבור ביטוח בניין משותף