מה עושים עם דליפת צנרת ביוב ראשי?

כולנו רגילים לכך שיש לנו מערכת ביוב טובה בבניינים החדשים שבהם אנחנו גרים, אך האמת היא, שמצב כמו דליפת צנרת ביוב ראשי עלול לקרות גם בבניינים הכי חדשים שיש. צנרת הביוב עלולה להתפוצץ, מישהו מהשכנים עלול לגרום לה נזק ביודעין או שלא ביודעין והתוצאה תמיד זהה: ריח נוח, אי נוחות ונזקים חמורים לדירות בבניין. מה עושים במצב כזה? והאם שכן שגר הכי קרוב למקום שבו עוברת הצנרת הראשית הוא זה שאחראי לנזק? כדאי שתדעו: דליפת צנרת ביוב ראשי זה לא משהו שקל לתקן, התיקון לרוב עולה הרבה כסף וגם אי אפשר לדחות את הטיפול בעניין.

הביטוח שיעזור לכם לממן כל נזק

בבניינים משותפים עלולים להתרחש נזקים שונים ומגוונים. מעבר למצב של דליפת צנרת ביוב ראשי עלולות להיות הצפות, פיצוצים שונים בצנרת, מקרים נוראיים של שריפות, נזקים כתוצאה מרעידות אדמה ועוד. לכן זה טבעי שגם אתם תשאלו את עצמכם איך באמת תוכלו להתמודד עם מצב כזה בבניין המשותף שבו אתם גרים, וכדאי שתדעו: התשובה לכך היא ביטוח. בעזרת ביטוח בניין משותף תוכלו לישון בשקט ולדעת שאפילו אם, חלילה, משהו כזה יקרה – יהיה לכם אל מי לפנות. חברות הביטוח השונות מציעות לא מעט סוגים של פוליסות ביטוח לבניינים משותפים.

לכן יש טעם לבדוק על מה אתם חותמים, כמה השתתפות עצמית תצטרכו לשלם ובאיזה מקרים בדיוק חברת הביטוח תכסה את הנזק. מה שאתם כן יכולים להיות בטוחים לגביו, זה שאם תעשו ביטוח כזה מבעוד מועד, לא תמצאו את עצמכם המומים מול המחירים הגבוהים של תיקוני נזק כאלה. מאיפה השכנים יוכלו לגייס בעצמם כספים לצורך תיקון של דליפת צנרת ביוב ראשי? והאם כל השכנים חיים באותו מצב כלכלי? התשובה היא כמובן לא ולכן, רק אם יהיה לכם ביטוח בניין משותף, תוכלו לדעת שמהר מאוד תקבלו מענה לתקלה ויהיה גם מי שיממן את כל העניין.

כך תבחרו לכם חברת ביטוח טובה באמת

קיימות אינספור חברות ביטוח בישראל שמציעות לכם לעשות אצלן ביטוחים כאלה ואחרים לבניינים משותפים. חלק מהביטוחים האלה בכלל לא כוללים מצבים כמו דליפת צנרת ביוב ראשי בבניין המשותף ולכן חשוב כל כך לבדוק על איזו פוליסה אתם חותמים. כמו כן, עוד נתון שהרבה פעמים משתנה בין חברות הביטוח ויש לו משמעות גדולה, זו השאלה כמה השתתפות עצמית יהיה עליכם לשלם. בנוסף, יש משמעות גם לשאלה האם תקבלו מענה מהיר בעת צרה או לא. יש מקרים שבהם בבת אחת הביוב עולה על גדותיו ולכן ברור שאם תהיו לקוחות של חברת ביטוח מבנה שלא עובדת בשעות או בימים מסוימים, זה עלול להיות מתסכל ולא נוח. לכן כדאי לברר הכול מראש ולבחור בקפידה חברת ביטוח אמינה וכמה שיותר טובה.

דליפת צנרת ביוב מחיר

דליפת צנרת ביוב
תוכן עניינים
מאמרים נוספים שיעניינו אתכם
ביטוח רעידת אדמה בית משותף
ביטוח רעידת אדמה בית משותף

למרות שלא ממש נעים לחשוב על זה, כולנו יודעים כי רעידות אדמה, כמו הרבה אסונות אחרים, הן חלק מהחיים. למעשה, מחקרים מראים שישראל נמצאת בנקודה גיאוגרפית מאוד בעייתית בנושא הזה

קרא עוד »
פנו אלינו עכשיו וקבלו מגוון הצעות מותאמות אישית עבור ביטוח בניין משותף