כל הסיבות שבגללן אי אפשר לוותר על ביטוח ועד בית

אחרי שנים שהם הצלחתם להתחמק מתפקיד ועד הבית ברור לכם שהשנה זה לא יעבוד יותר? אתם חייבים להתנדב למלא את התפקיד הזה ואתם קצת חוששים? בצדק. מדובר על תפקיד שכולל הרבה מעבר לגביית תשלומים או הזמנת אנשי מקצוע כשיש תקלות כלשהן. בפועל, וחשוב מאוד שתבינו זאת, כל מי שממלא את תפקיד ועד הבית עלול להיות חשוף לתביעות של אלפי שקלים ואפילו יותר. התביעות יכולות להיות בגלל תאונות פיזיות של אנשים בבניינים, אך הן גם עלולות להיות הרבה יותר מורכבות מזה. לכן, אם אתם רוצים להתנדב לתפקיד ועד הבית אבל לישון בשקט, ברור מדוע אתם חייבים לעשות ביטוח ועד בית. אם חששתם לרגע שאתם תצטרכו לשלם על הביטוח הזה לבד, כדאי שתדעו שזה לא מדויק, שכן לרוב כל בעלי הדירות בבניין משלמים ביחד עבור פוליסת ביטוח כזו.

אל תשכחו לבדוק מה כולל הביטוח

אם אתם חושבים לעשות עוד היום ביטוח ועד בית חשוב שתבינו גם מה הוא כולל. למשל, אם בתור ועד הבית אתם מתכוונים לקחת החלטה לגבי שיפוץ שצריך לעשות בבניין ונדחה כבר שנים, אתם חייבים להבין את ההשלכות של העניין הזה. אומנם ברוב המקרים הכול יסתיים בצורה נהדרת וכל השכנים יצאו מרוצים, אך לא תמיד זה כך. למעשה, תמיד עלול להיות לפחות שכן אחד שלא יהיה מרוצה ושגם יטען שבגללכם ובגלל השיפוץ שעשיתם בבניין, ערך הדירה שלו ירד. הבעיה היא שאם הוא צודק ואם הוא יוכל להוכיח את זה בבית משפט, אתם תשלמו על כך מכיסכם, והרבה מאוד. לעומת זאת, אם תעשו ביטוח ועד בית שכולל גם מצבים כאלה, תוכלו להיות רגועים ולדעת שהביטוח יכסה כל מצב שבו תובעים אתכם אישית. זה לא משנה אם מה שטוען השכן הוא שבגלל השיפוץ נפגע הנוף בדירה שלו או כל דבר אחר. מה שבטוח זה שעם ביטוח ועד בית מקיף, אתם לא באמת צריכים להיות מוטרדים מהעניין.

כמה בסופו של דבר תשלמו על הביטוח?

בבואכם לעשות ביטוח ועד בית חשוב מאוד שתבדקו כמה אתם עומדים לשלם, ולא רק על מה. אומנם זה נכון שכל השכנים ישלמו ביחד על הביטוח, אבל זה עדיין לא אומר שתהיו מוכנים לשלם כל סכום שדורשים מכם. לכן, אם יש לכם אפשרות לבדוק כמה זה באמת יעלה, מה טוב. לכל חברת ביטוח שאצלה תוכלו לעשות ביטוחים כאלה יש מחירים אחרים לגמרי. לכן חשוב שתבדקו מה מציעים לכם, כי למרות שלא כדאי לוותר על ביטוח ועד בית, זו גם לא חובה לבחור את הביטוח הכי יקר שקיים. אתם תראו שעל ידי השוואת מחירים תוכלו למצוא חברות ביטוח שגובות מחירים סבירים ולא מאוד גבוהים, אז למה לחשוב פעמיים?

 

כל הסיבות שבגללן אי אפשר לוותר על ביטוח ועד בית
תוכן עניינים
מאמרים נוספים שיעניינו אתכם
פנו אלינו עכשיו וקבלו מגוון הצעות מותאמות אישית עבור ביטוח בניין משותף