ביטוח ועד בית – למה זה כל כך חשוב

ביטוח ועד בית

להחליט שאתם רוצים להתנדב לתפקיד של ועד הבית זה לא עניין של מה בכך. מדובר על משימה שהולכת לגזול לכם לא מעט זמן, והיא גם עלולה להיות מורכבת לפעמים. מצד שני, מי שאוהב את העניין הזה ישמח מאוד ליהנות מהמעמד הזה, כך שברור מדוע כמעט בכל בית משותף ניתן למצוא יחסית בקלות אנשים שירצו למלא את התפקיד הזה. מה שאולי אתם לא לגמרי יודעים וכדאי שתהיו מודעים לו, זה שאתם חושפים את עצמכם לתביעות לא קטנות. זה אומנם נשמע לא הגיוני, כי בסך הכול אתם עומדים לבצע תפקיד חשוב בהתנדבות ומבלי שתרוויחו על כך, אבל הסיכון כאן לא קטן.

אם תהיתם מי יכול בפועל להחליט שהוא תובע אתכם, כדאי שתדעו שאלה יכולים להיות הדיירים אך גם אנשים זרים שיכנסו לבניין, כמו השליח, אורח או קרוב משפחה של אחד הדיירים. לכן ברור שתרצו לדעת כיצד תוכלו להתגונן במקרים כאלה, ואין ספק שהפתרון הוא לעשות כמה שיותר מהר ביטוח ועד בית.

 

מתי הביטוח יוכל לעזור?

אם תהיתם האם באמת כדאי לעשות ביטוח ועד בית או שאולי אפשר לוותר עליו, חשוב להבין שיש לא מעט מקרים שבהם הביטוח יוכל להציל אתכם. למשל, אם החלטתם לעשות שיפוץ כלשהו בבניין ואחד מהשכנים טוען שכתוצאה מכך הנוף מהדירה שלו נפגע, הוא יוכל להחליט שהוא תובע, והוא יתבע אתכם אישית. בנוסף, אם שליח יגיע למסור חבילה לאחד מהשכנים והוא ימעד על שלולית, מה שיגרום לו לשבור את הרגל, הוא ירצה לתבוע. מגיעים לו פיצויים וכשהוא יחליט את מי הוא תובע, אתם תהיו הכתובת לכך.

לכן, לא רק שכדאי לעשות ביטוח ועד בית, אלא גם רצוי לעשות את הביטוח הכי רציני שאפשר. אתם לא רוצים למצוא את עצמכם זקוקים לעזרה ובלי כתובת שאליה תוכלו לפנות. לכן ברור מדוע גם במקרה שלכם אתם צריכים ביטוח כזה, אז למה אתם מחכים?

ביטוח ועד בתים

 

חברת הביטוח הנכונה – כך תגיעו אליה

יצא לכם לשמוע סיפורים על אנשים שעשו ביטוחים אצל חברות שונות ולא באמת קיבלו מענה? הם לא יצאו מרוצים וברגע האמת לא היה מי שיעזור להם? אם כך, ברור מדוע אתם לא רוצים שזה יקרה גם לכם. זו הסיבה שבגללה, בין אם אתם רוצים לעשות היום ביטוח ועד בית ובין אם תרצו לעשות ביטוחים אחרים, כדאי שתבררו רגע אל מי אתם פונים. ביטוח טוב ורציני הוא ביטוח שכולל מענה בכל עת, כי בפועל אתם לא באמת יודעים לומר מתי תזדקקו לשירות, מענה וכיסוי כלכלי. בנוסף, אם תוכלו להשקיע כמה רגעים כדי להבין האם חברת הביטוח שאליה רציתם לפנות מומלצת או לא, זה כדאי, כי חבל לקחת סיכון שאח"כ תצטערו עליו.

 

 

ביטוח ועד בית – למה זה כל כך חשוב
תוכן עניינים
מאמרים נוספים שיעניינו אתכם
פנו אלינו עכשיו וקבלו מגוון הצעות מותאמות אישית עבור ביטוח בניין משותף