הסיבות למה לא לוותר על ביטוח בניין משותף

לאחרונה יצא לכם לשמוע על יותר מידי סיפורים של תאונות בבניינים משותפים? האמת שאפשר להבין מדוע זה קורה, כי הבניינים המשותפים של ימינו זה לא מה שהיה בעבר. כלומר, היום אנחנו רואים הרבה יותר בניינים משותפים, ובנוסף, הם גם הרבה יותר גבוהים וגדולים.

משמעות הדברים היא שבכל בניין משותף כזה גרים הרבה יותר אנשים ועוברות בשטח כזה הרבה יותר נפשות ביום. זה מה שמגדיל את הסיכון לתאונות מסוגים שונים ולכן ברור מדוע רק ביטוח בניין משותף יוכל לעזור. העניין הוא שכאשר מדברים על ביטוחים שמיועדים לבניינים משותפים מדברים למעשה על ביטוח שיכולים לכלול לא רק פגיעה פיזית במבנה, אלא גם תאונות לצד ג'.

איזה פגיעות נכללות בביטוח?

ביטוח בניין משותף מתייחס ברוב המקרים לפגיעות שנגרמות לחללים המשותפים, בין אם זה חדר המדרגות, המעליות, הלובי, המחסנים או אפילו המקלט. אם קורה משהו לחדר הכושר הציבורי של הבניין בגלל רעידת אדמה, שריפה או שיטפון, הרי שגם בכל המקרים האלה ביטוח בניין משותף יוכל לכסות את הנזק. חשוב מאוד ביטוח מהסוג הזה כי בסופו של דבר, אתם לא באמת יודעים מה יוליד יום.

ראשית, פגעי טבע לא באמת נמצאים בשליטה שלנו ורעידת אדמה עלולה להתרחש בכל רגע נתון. שנית, גם אם מדובר על שריפה שכן נגרמה בגלל אחד מהשכנים, עדיין יהיה צורך לממן את הנזק. אם לא תעשו מבעוד מועד ביטוח בניין משותף אתם תמצאו את עצמכם עומדים חסרי אונים ולא יודעים כיצד לממן את תיקון הנזק. לעומת זאת, אם יהיה לכם ביטוח בניין משותף תוכלו פשוט להתקשר כמה שיותר מהר אל לחברת הביטוח, לדווח על הנזק שנגרם ומה מאוד תקבלו שירות, פיצוי וכיסוי כלכלי.

האם כל חברות הביטוח מציעות בדיוק את אותו הדבר?

התשובה היא כמובן לא. לכן, למעשה, כאשר אתם חושבים לעשות ביטוח בניין משותף, אנחנו מאוד ממליצים לכם לבדוק גם במי אתם בוחרים. האם מדובר על חברת ביטוח אמינה? מי באמת עומד מאחורי נותני השירות? והאם הלקוחות האחרים שכבר עשו ביטוחים שונים אצל אותה חברה יצאו מרוצים מהשירות שלה ברגע האמת? חשוב להבין: כאשר קורה משהו וכאשר אנחנו באמת זקוקים לשירותיה של חברת הביטוח, הדבר האחרון שנרצה זה להתחיל להתווכח עם נציגיה.

לכן ברור מדוע, בין אם אתם חושבים לעשות ביטוח בניין משותף, ביטוח דירה או כל ביטוח אחר, כדאי להבטיח שאתם עושים זאת אצל חברה אמינה. למען האמת, לפעמים אפילו כדאי לשלם מחיר קצת יותר גבוה אם זה מה שיוביל לכך שתוכלו ליהנות משירות טוב. ביטוח בניין משותף הינו ביטוח שיציל אתכם ואת השכנים האחרונות ממצב כלכלי קשה בגין נזק כזה או אחר שנגרם לבניין ולכן רצוי לעשות אותו עוד היום.

הסיבות למה לא לוותר על ביטוח בניין משותף
תוכן עניינים
מאמרים נוספים שיעניינו אתכם
עלות ביטוח צד ג לבניין
עלות ביטוח צד ג לבניין

ביטוח מבנה צד ג' ועלות ביטוח צד ג לבניין הוא היבט משמעותי ביותר בניהול של נכסים מסוגים שונים. עם זאת, מדהים לגלות שלעיתים קרובות, למרות שהביטוח הזה הוא בעל חשיבות

קרא עוד »
פנו אלינו עכשיו וקבלו מגוון הצעות מותאמות אישית עבור ביטוח בניין משותף