טיפים שימושיים למי שחושב לעשות ביטוח בניין משותף

אתם תוהים האם גם עבור הבניין שלכם כדאי לעשות ביטוח בניין משותף? אם כך, צאו מנקודת הנחה שהתשובה היא חד משמעית כן. אתם לא רוצים להימצא במצב שבו קרה משהו ואין לכם ביטוח, ממש כפי שלא תסכימו לחיות בדירה שאינה מבוטחת. מה שכן, רגע לפני שאתם רצים ועושים ככה סתם ביטוח, רצוי שתעיינו במאמר שלפניכם כי הוא כולל מספר טיפים חשובים בנושא.

  • החליטו מראש באיזה ביטוח אתם מעוניינים – העניין הוא שיש כמה אפשרויות בכל התחום של ביטוח בניין משותף, ולמרות הרצון לחסוך, לא בטוח שהביטוח הכי פשוט יוכל להתאים לכם. אין ויכוח על כך שאתם יכולים לבחור את הביטוח הבסיסי ביותר, כלומר את הביטוח שיכסה רק את נזקי הרכוש, אך מה תעשו אם אדם שמגיע לעבוד בבניין שלכם יעבור תאונה? זה עלול להיות אסון מכל הבחינות ולכן, אם אתם כבר חושבים על ביטוח בניין משותף, אל תתפשרו על ביטוח שאינו המקיף ביותר שאפשר.
  • בדקו בשבע עיניים לאיזו חברת ביטוח אתם פונים – לבחור חברת ביטוח זה לא דבר פשוט, שכן יש בימינו שפע של חברות טובות בתחום הזה בישראל. לכן חשוב לברר כל מה שאתם יכולים, ובעיקר, להבין האם ברגע האמת אתם באמת צפויים לקבל סיוע או לא. כדי להבטיח שאתם בוחרים נכונה מאוד רצוי לקרוא מספר חוות דעת מראש, כי בעזרת חוות הדעת יהיה לכם קל יותר לבחור חברת ביטוח טובה.
  • נסו להבין על מה אתם משלמים – הנטייה של רבים מאתנו היא לעשות ביטוחים שונים בחיים מבלי לעצור ולהבין מה באמת כולל הביטוח. הטיפ שלנו הוא כן לעצור, לברר ולקרוא את הפוליסה מתחילתה ועד סופה. כך תוכלו להבין לא רק מהם המצבים שבהם הביטוח יכסה את הנזק, אלא גם תבינו על איזה גובה של כיסוי מדובר. בדרך כלל חברות הביטוח דורשות השתתפות עצמית כזו או אחרת, אך יש הבדל בין הסכום שכל חברה דורשת.

לסיכום, ככל שתשקיעו יותר בבירורים שתעשו לפני החתימה על פוליסת ביטוח בניין משותף כך הסיכוי שלכם לצאת מרוצים ברגע האמת יגדל. זה נכון שבירורים כאלה גוזלים זמן ואנרגיה, אך מצד שני, אתם חותמים פעם אחת על ביטוח שילווה אתכם אח"כ לאורך שנים ולכן שווה להשקיע בכך. כשיש ביטוח לכל השטחים המשותפים בבניין כל הדיירים יכולים לישון בשקט ולכן אין כל טעם לוותר על עניין כה חשוב.

טיפים שימושיים למי שחושב לעשות ביטוח בניין משותף
תוכן עניינים
מאמרים נוספים שיעניינו אתכם
מה זה ביטוח מבנה
מה זה ביטוח מבנה

אתם עומדים לקנות דירה להשקעה? אם כך, ברור מדוע תרצו לעשות הכול כדי לשמור על הנכס שבו אתם משקיעים. אומנם זה נכון שחלק מהעניין תלוי בשאלה באיזה דיירים תבחרו והאם

קרא עוד »
פנו אלינו עכשיו וקבלו מגוון הצעות מותאמות אישית עבור ביטוח בניין משותף