כל מה שחייבים לדעת לפני שעושים ביטוח בניין משותף

החיים בבית משותף מביאים איתם לא מעט אתגרים, ואין ספק שאחד מהם זו השאלה איך אנחנו מתייחסים לכל השטחים המשותפים. זה ברור שכל אחד מאתנו יעשה ביטוח לדירה הפרטית שלו, אך מה לגבי חדר המדרגות? המעליות? או אפילו המחסנים והגינה? זה לא משנה אם יש הרבה שטחים משותפים בבניין שבו אתם חיים או מעט, כי מה שבטוח זה שכל השטחים הללו חייבים להיות מבוטחים. אם אתם תוהים מה יקרה אם עובד ניקיון יעבור תאונה בשטח הבניין שלכם ויחליט לתבוע, אתם יכולים להיות בטוחים שזה יהיה מאוד בעייתי אם לא יהיה לכם ביטוח. כל אחד ואחד מהשכנים יצטרך לשלם מכספו לא מעט כסף עבור הפיצויים, ולכן, אם אתם יכולים לעשות ביטוח בניין משותף ולמנוע את הצרה הזאת, למה לחשוב פעמיים?

?למה כדאי לעשות את הביטוח הכי מקיף שאפשר

אם תעצרו לרגע ותחשבו על ביטוח הרכב שלכם, אתם תראו שביטוח חובה אינו מספיק. זה אומנם מה שהחוק מחייב אותנו, אך האם אתם מכירים אנשים שאין להם ביטוח מקיף או ביטוח צד ג'? זה בדיוק אותו הדבר לגבי ביטוח בניין משותף, ובמילים אחרות: אם אתם כבר עושים ביטוח כזה, למה לא לעשות את הביטוח הכי מקיף שאפשר? ביטוח שכולל גם פגיעות בצד ג' למעשה יכסה אתכם אם אחד מהדיירים יעבור תאונה או אפילו אם אדם זר ייכנס לבניין שלכם ויסבול מנזק כלשהו. לכן, אם באמת חשוב לכם לישון בשקט ולדעת שאתם מתנהלים בבית המשותף שלכם בצורה הכי טובה שאפשר, ביטוח בניין משותף זה משהו שכדאי לעשות עוד היום.

הדרך הנכונה שתוביל אתכם אל חברת הביטוח הכי טובה שיש

עוד דבר שאתם חייבים לדעת כשאתם חושבים על ביטוח כזה, זה שיש היום הרבה מאוד חברות שדרכן תוכלו לעשות את פוליסת הביטוח הזה. כולנו רוצים אומנם לשלם תמיד את המחיר הכי נמוך שאפשר, אך אם המחיר הנמוך יבוא על חשבון השירות או האמינות של חברת הביטוח, זו לא תהיה בחירה טובה. לכן, אחד מהדברים שחשוב להיות מודעים להם לפני שעושים ביטוח כזה, זה שיש טעם לבדוק היטב באיזו חברה אתם בוחרים. חברת הביטוח שלכם צריכה לא רק להציע לכם מחיר טוב, אלא גם להיות זמינה בכל עת ולתת לכם את הכיסוי הכי גבוה שאפשר עבור כל נזק עתידי.

כל מה שחייבים לדעת לפני שעושים ביטוח בניין משותף
תוכן עניינים
מאמרים נוספים שיעניינו אתכם
מה זה ביטוח מבנה
מה זה ביטוח מבנה

אתם עומדים לקנות דירה להשקעה? אם כך, ברור מדוע תרצו לעשות הכול כדי לשמור על הנכס שבו אתם משקיעים. אומנם זה נכון שחלק מהעניין תלוי בשאלה באיזה דיירים תבחרו והאם

קרא עוד »
פנו אלינו עכשיו וקבלו מגוון הצעות מותאמות אישית עבור ביטוח בניין משותף